Toon posts:

SiS 650_651_M650_740 videobewerk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Mijn gloednieuwe laptop heeft bovengenoemde video kaart inzich. Het probleem wat ik heb is dat zowel premiere 6.0 als het video bewerk programma wat bij XP zit eruit schiet (gewoon uitgaat zonder dat windows crashed) op het moment dat ik filmpjes importeer. Wta zou ik hier tegen moeten doen?

Marcel

Verwijderd

Heb je de nieuwste drivers al geprobeert?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Denk ook dat het 'eruit' schieten van je video-bewerk applicatie niet echt iets met je videokaart te maken heeft...

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Dezelfde chip zit ook op de asus p4s533-mx en maakt gebruik van je standaard geheugen (heeft dus geen eigen ram), denk dat dat je probleem is.

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Maar kan ik wat aan dat chip probleem doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 22:32:
Ok. Maar kan ik wat aan dat chip probleem doen?
Ik denk dat bedoeld werd dat je werkgeheugen niet helemaal goed meer is. Iets wat men hier nogal snel roept, al geef ik in dit geval toe dat dat best wel eens het geval zou kunnen zijn.
Zelf heb ik het ook gehad bij programma's als 3ds max, After Effects en Premiere en mij werd ook geadviseerd mijn geheugen te vervangen. Dit bleek het niet te zijn. Na installeren van nieuwe Via 4in1 drivers liep het al een stuk beter, maar de uiteindelijke oplossing bleek SP3 voor Win2000 te zijn. Misschien dat SP4 voor Win2000 het ook goed zou doen. Ik ben echter overgestapt naar XP en het is nog steeds stabiel en op sommige gebieden zelfs 'vloeiender'.

Verwijderd

Topicstarter
wildemedia,

mijn werkgeheugen moet gewoon goed zijn. 512 mb en 3 weken oud. verder draai ik al win xp met alle nieuwe drivers voor de kaart.
het vreemde is ook dat bij het videobewerk programma van windows het importeren wel lukt maar het programma eruit schiet op het moment dat je iets bewerkt, bijvoorbeeld alls je het een of andere lullige effectje toevoegt aan je film.
Pagina: 1