www.project-entropia.com
Ik zal nog even wat meer achtergrond informatie bij dit spel geven:
Van de officiele site:

De systeemeisen vallen heel erg mee:
· Windows 98/ME/2000/XP*
· DirectX 9.0a Runtime installed Get it here»
· 600 MHz Intel / AMD CPU
· 256 Mb RAM
· Direct3D compatible video card with 16 Mb RAM**
· DirectX compatible sound device
· 1 GB free hard drive space
· Internet connection using 56K modem***
· Screen resolution 1024x768 true color (16 bit)
Heeft iemand dit MMORPG al gespeeld? Is het verplicht om 'echt' geld te investeren om dit spel te kunnen spelen? En kan je, als geen geld investeerd, wel het in het spel verdiende geld omruilen voor echt geld.
Naast de officiele site kan je op de volgende sites ook nog veel informatie vinden over dit spel.
http://www.entropiaworld.com/
http://hus1.nu/pet/
Post hier ook je ervaringen met dit spel.
Ik heb het spel gedownload en geïnstalleerd. Na het opgestart te hebben gaat hij keurig het programma updaten en krijg je tevens de mogelijkheid om een account te maken. Dit is zo gebeurt, kwestie van apply klikken en klaar ben je.
Je username en paswoord worden automatisch gegenereerd je hoeft je dus niet druk te maken over duplicaten. Daarna kan je het spel zelf starten. Je krijgt direct de mogelijkheid om een avatar aan te maken, zeg maar een virtuele persoonlijkheid. Met allerhande opties zoals oog/haar/huidskleur, kapsel en vorm van het gezicht. Erg leuk is dat je het model van je Avatar in realtime ziet veranderen als je de aanpassingen maakt. Na een voor- en achternaam en een nickname aan je character gegeven te hebben (kan helaas niet meer worden gewijzigd) kan het spel beginnen, je begint in het bos en kan van daaruit de wereld gaan verkennen.
De interface werkt heel intuïtief (beetje zoals een 3d shooter) en je vindt dan ook al snel je weg.
Al met al draait het geheel redelijk (beetje schokkerig) op een machine met de volgende specs (mijn machine):
p3 500 MHz
512 MB Ram
Geforce 2MX 400 64MB
20 GB HDD
In het spel is mijn nickname "Sledge" dus misschien dat ik enkelen van jullie nog wel eens tegenkom.
Ik raad in ieder geval iedereen aan het eens te proberen, het is gratis dus je hebt niets te verliezen.
Ik zal nog even wat meer achtergrond informatie bij dit spel geven:
Van de officiele site:
Wat screenshots van de game:About Project Entropia!
Project Entropia will be the next generation of interactive entertainment. In Project Entropia you will able to enter a whole world with amazing three-dimensional environments using a computer and the internet. It will be a massive virtual world where millions of users can interact with each other at the same time. Project Entropia will have a real economy system that allows you as a user to exchange real life money into PED (Project Entropia Dollars) and then back into a real currency again. Project Entropia will be free of charge with no monthly costs, which means that aside from the fees for your own local access to the internet while you are connected, the client software will be available with no payment to MindArk. All you need to do is get hold of the software that will be distributed in various ways, for example through the internet or on free CD's in computer magazines.

De systeemeisen vallen heel erg mee:
· Windows 98/ME/2000/XP*
· DirectX 9.0a Runtime installed Get it here»
· 600 MHz Intel / AMD CPU
· 256 Mb RAM
· Direct3D compatible video card with 16 Mb RAM**
· DirectX compatible sound device
· 1 GB free hard drive space
· Internet connection using 56K modem***
· Screen resolution 1024x768 true color (16 bit)
Heeft iemand dit MMORPG al gespeeld? Is het verplicht om 'echt' geld te investeren om dit spel te kunnen spelen? En kan je, als geen geld investeerd, wel het in het spel verdiende geld omruilen voor echt geld.
Naast de officiele site kan je op de volgende sites ook nog veel informatie vinden over dit spel.
http://www.entropiaworld.com/
http://hus1.nu/pet/
Post hier ook je ervaringen met dit spel.
Ik heb het spel gedownload en geïnstalleerd. Na het opgestart te hebben gaat hij keurig het programma updaten en krijg je tevens de mogelijkheid om een account te maken. Dit is zo gebeurt, kwestie van apply klikken en klaar ben je.
Je username en paswoord worden automatisch gegenereerd je hoeft je dus niet druk te maken over duplicaten. Daarna kan je het spel zelf starten. Je krijgt direct de mogelijkheid om een avatar aan te maken, zeg maar een virtuele persoonlijkheid. Met allerhande opties zoals oog/haar/huidskleur, kapsel en vorm van het gezicht. Erg leuk is dat je het model van je Avatar in realtime ziet veranderen als je de aanpassingen maakt. Na een voor- en achternaam en een nickname aan je character gegeven te hebben (kan helaas niet meer worden gewijzigd) kan het spel beginnen, je begint in het bos en kan van daaruit de wereld gaan verkennen.
De interface werkt heel intuïtief (beetje zoals een 3d shooter) en je vindt dan ook al snel je weg.
Al met al draait het geheel redelijk (beetje schokkerig) op een machine met de volgende specs (mijn machine):
p3 500 MHz
512 MB Ram
Geforce 2MX 400 64MB
20 GB HDD
In het spel is mijn nickname "Sledge" dus misschien dat ik enkelen van jullie nog wel eens tegenkom.
Ik raad in ieder geval iedereen aan het eens te proberen, het is gratis dus je hebt niets te verliezen.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 14:13 . Reden: tagje verkeerd ]