Isonova ?? ervaring iemand??

Pagina: 1
Acties:

• TNijpjes
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoi,
Mijn vader heeft een klein eenmans zaakje. In het verleden heb ik ooit eens een site gemaakt voor hem. Ik ben er niet goed in en heb er ook geen interesse in. Nu heeft hij een aanbieding gekregen van Isonova voor het maken en hosten van zijn site. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf??

Stukje uit de mail met prijzen:
Nog even voor de goede orde;
-De kosten van registratie bedragen 40 euro per 12 maanden per domeinnaam.
-De kosten van hosting bedragen 13,61 euro per maand per domeinnaam.
-Inbegrepen zijn dan wijzigingen in tekst en foto's op bijvoorbeeld vraag-en aanbodpagina, en eventuele andere kleine aanpassingen.

De kosten voor het maken van de sites bedragen resp.:
- rentmeesterssite 300,= euro
- verhuur koetsiershuis 350,= euro

Alle bedragen excl. b.t.w.
edit:
URL aangepast :)

[ Voor 3% gewijzigd door TNijpjes op 27-06-2003 14:41 ]

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:16
Wat bieden ze allemaal voor die €13,61 per maand? Want dat is namelijk flink duur, zeker als de BTW er nog niet eens bij zit. Eerlijk gezegd zou ik dat dus niet doen, zeker niet als je ziet wat je al kan krijgen voor niet eens €10 per maand, inclusief BTW etcetera :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Tja, zo te zien is het een klein bedrijfje die de hosting niet zelf doet (reselling), verder kan ik hun site nou niet geweldig vinden. Maar de prijzen zijn niet abnormaal hoog... Denk toch echt dat je zelf de keuze moet maken of je het er voor over hebt. Als je wil kan alles goedkoper, maar of je dat altijd wil?

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-04 11:17

TricTrac

=;-)

De site van isonova zelf is niet echt van hoogwaardige kwaliteit te noemen

[zeik modus] ;)
Hun kennis op gebied van nederlandse taal is ook niet echt om over naar huis te schrijven:

Sitebouw- Ontwerpen en inrichten van uw site. (ook samen met uw reklameburo)

• jep
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

MaRc0 schreef op 27 June 2003 @ 13:38:
Wat bieden ze allemaal voor die €13,61 per maand? Want dat is namelijk flink duur, zeker als de BTW er nog niet eens bij zit. Eerlijk gezegd zou ik dat dus niet doen, zeker niet als je ziet wat je al kan krijgen voor niet eens €10 per maand, inclusief BTW etcetera :)
Dat is natuurlijk absolute bullshit. €13,61 is voor zakelijke hosting een erg laag prijsje. Natuurlijk kan het lager, maar het is onzin om te zeggen dat dit duur is.

Zakelijke hosting van 100 euro+ is gewoon normaal. Bij mijn bedrijf waar ik machines voor beheer zijn klanten die 1000+ euro voor hosting betalen ook heel normaal.

Wen jezelf niet teveel aan low budget hosting :)

offtopic:
Jaja, ik ben zelf low-budget hoster, maar weet wel hoe 't zit :P

• TNijpjes
  • Niet online
Ze hadden bij Isonova nogal wat commentaar op mijn gebruikte lay-out (zeer begrijpelijk) Maar als ik hun site zo zie heb ik net veel vertrouwen.
Heeft iemand een idee wat een statische site met grafische lau-out ongeveer moet kosten?? (1x lay-out, 5-10 pagina's met info, een paar foto's) Momenteel wordt mijn pa zijn domein gehost door vuurwerk. (toen nog een goede keuze) Ik heb op dit moment geen enkel idee wat het ongeveer moet gaan kosten. De hosting bevalt ons tot nu toe nog goed van Vuurwerk.

Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

http://www.isinova.nl/

levert hier een niet bereikbaar op :?

:/

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• jep

jep

www.isonova.nl (typo van de topicstarter).

• jep

jep

CrossMozes schreef op 27 juni 2003 @ 14:36:
Ze hadden bij Isonova nogal wat commentaar op mijn gebruikte lay-out (zeer begrijpelijk) Maar als ik hun site zo zie heb ik net veel vertrouwen.
Heeft iemand een idee wat een statische site met grafische lau-out ongeveer moet kosten?? (1x lay-out, 5-10 pagina's met info, een paar foto's) Momenteel wordt mijn pa zijn domein gehost door vuurwerk. (toen nog een goede keuze) Ik heb op dit moment geen enkel idee wat het ongeveer moet gaan kosten. De hosting bevalt ons tot nu toe nog goed van Vuurwerk.
Wat ik wél kan zeggen is dat je beter bij Vuurwerk kunt blijven dan. Dat is binnen nederland en daar heb je meer aan dan deze UK afgehuurde dedicated doos. :)
Pagina: 1