Aantal problemen met radeon, pleaze help

Pagina: 1
Acties:

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 19:32
Op de hcc heb ik een Ati Radeon 64mb vivo weten te bemachtegen maar ik heb een aantal probleempjes. De eerste is dat als ik een benchmark proggie draai zoals 3dmarks 2000 of radeon ark hij gelijk terug naar de desktop flikkert zonder enige melding. Ook zijn de windows letters op me tv niet te lezen (of hoort dat?) Is het ook mogelijk om via de video in tv te kijken? Zoja hoe? En welke drivers zijn nou het best? Ik draai nu de 7041 maar daar is de tv out optie verdwenen. Iemand een oplossing hier voor of zijn er al nieuwere drivers? Ik gebruik nu directx 8.0

Alvast bedankt

Jeroen

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Voor w2k zijn er van het weekend weer nieuwe drivers gelekt. je kan via je tv-in tv kijken als je maar een videorecorder ofzo als tv-tuner gebruikt (lijkt me, geen ervaring mee). De ark demo vraagt erg veel geheugen, je moet geloof ik 400mb (of nog meer) geheugen hebben (ram+swap) voordat hij het wil gaan doen. 3dmark weet ik niet, misschien heb je niet de laatste versie (1.1) ?

• Jeromes
Geheugen heb ik naar mijn idee wel genoeg. ik heb namelijk 384mb. Zijn die nieuwe drivers er ook al vor win98? of komen die nog? En als ik tv wil kijken via de videorecorder had ik zelf ook al in gedachten maar ik zou niet precies weten hoe. Gewoon de scart kabel in me video doen en dan het gele stekkertje in video in in plaats van out doen werkt niet. Maar ik ga nog ff proberen. Als iemand nog iets weet?

Jeroen

• Jeromes
Iemand???