UE46C8700, CI+ UPC, Sandisk U3 8GB USB-stick, PopcornHour C200, BD-C6900, Marantz SR7005, Wii, PS/2, Logitech Harmony one
Check of de koeler er nog wel goed opzit, misschien is een van de klipjes los gegaan of iets dergelijks.Silverback schreef op 27 juni 2003 @ 13:28:
Ik weet dat er al veel over temperaturen geschreven, maar ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag. Mijn pc heeft het altijd prima gedaan, maar sinds kort hangt de computer na 5 minuten, na een reboot hangt ie naar 2 minuten, net zolang dat hij niet meer opstart. Ik zat aan een temperatuurprobleem te denken. Na het opstarten ben ik meteen de bios ingegaan en zie de temperatuur binnen no time oplopen tot 85graden. Mijn vraag is eigenlijk wanneer weet ik wat er stuk is (processor, cpu-fan, moederbord), want totdat deze temperatuur bereikt is doet de computer het gewoon.
Als een cpu kapot is doet hij helemaal niks meer, de temperatuur stijgt dan niet of zo. (Behalve als je er geen koeler op hebt zitten
Verwijderd
uuuuhm.... ik kijk in mijn kristallen bol en zie dat je koeler kapot is.... 
Hoe moeten wij dat nou weten? Het kan van alles zijn, maar waarschijnlijk je koeler. Het kan ook je moederbord, cpu, geheugen noem maar op.
Je geeft niet eens de specs van je PC.
Kijk eens in de kast: draait de fan nog?
Pentium 166 start niet door.
Deja vu?
Hoe moeten wij dat nou weten? Het kan van alles zijn, maar waarschijnlijk je koeler. Het kan ook je moederbord, cpu, geheugen noem maar op.
Je geeft niet eens de specs van je PC.
Kijk eens in de kast: draait de fan nog?
Pentium 166 start niet door.
Deja vu?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 13:32 ]
Lees de tips van BalusC in een vorig topic van jou over een andere pc eens, en neem ze ter harte. Dingen als specs en wat je al hebt geprobeerd zijn zeer belangrijk, anders wordt het zoals Thorry zegt, gissen naar wat het zou kunnen zijn, ipv gericht advies
[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 27-06-2003 13:34 ]
Zie ^
/zelfwerkzaamheid/faq - dicht
/zelfwerkzaamheid/faq - dicht
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()