Hallo,
Ik heb een datagrid met daarin een template column aangemaakt. Nu wil ik mijn itemtemplate vullen met gegevens van een tabel "rating" van mij sequel server.
Met boundcolumn e.d. zet ik gewoon de data field property op "rating" in me property builder(visual studio). Echter met een template column heb ik helaas deze luxe niet
. Hoe kan ik ervoor zorgen dan column[8] gevuld wordt. Met onderstaande code vul ik nu me datagrid behalve dan me template column(?).
Ik heb een datagrid met daarin een template column aangemaakt. Nu wil ik mijn itemtemplate vullen met gegevens van een tabel "rating" van mij sequel server.
Met boundcolumn e.d. zet ik gewoon de data field property op "rating" in me property builder(visual studio). Echter met een template column heb ik helaas deze luxe niet
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| SqlDataAdapter _adapter=new SqlDataAdapter("SELECT * FROM Ideeen"+ _statement,sqlConnection2.ConnectionString); // fill the data grid with data from the table Ideeen DataTable _table=new DataTable(); _adapter.Fill(_table); view=new DataView(_table); //fill the datagrid DataGrid1.DataSource=view; DataGrid1.DataBind(); |