Hallo tweakerts,
Allereerst wil ik even zeggen dat ik wel heb gezocht: de topicstarter uit dit topic heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik. Alleen komt het topic uit 2000 en staan er niet echt bruikbare antwoorden in (voor mijn situatie althans).
(Het gaat om dit topic: UT+Win2k=Nieuwe reset knop!?!?)
Mijn probleem is dus dat als ik op mijn pc Unreal Tournament speel, dat de pc naar een paar minuten gewoon reset, zonder enige foutmelding. Voorheen speelde ik UT op een Pentium III 450 mhz met Geforce 2mx draaiend onder Windows 98, en daarmee had ik geen problemen.
Op mijn nieuwe systeem dus wel, dit zijn de specs:
Pentium IV 2,4 Ghz
Geforce 4 Ti4200 64 mb
512 mb DDR Ram
Windows XP (home edition)
En ik speel met de legale versie van UT, geen exotische rip dus.
Wat ik al heb geprobeerd:
• Nieuwe drivers (de originele van XFX en de nieuwste detonators van nvidia.com);
• Nieuwste DirectX erop zetten (op het moment Direct X 9.0);
• Switchen tussen OpenGL en Direct 3D;
• Switchen tussen 32bit en 16bit kleuren;
• Hardware geluid aan/uit.
Ik heb UT ook nog in de safe mode gespeeld, en toen resette hij niet! (In de tijd dat ik speelde) Ik weet alleen dus niet waar het aan ligt!
Ik zou dus willen weten wat nu precies de problemen veroorzaakt.
Want UT voor altijd in windowed mode, zonder geluid, in software mode in 640*480*16 spelen is ook niet alles
-edit-
Modjes, gooi hem nou alstublieft niet gelijk weer dicht, ik heb echt wel gezocht en ik ben 10 mins bezig geweest met typen
Allereerst wil ik even zeggen dat ik wel heb gezocht: de topicstarter uit dit topic heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik. Alleen komt het topic uit 2000 en staan er niet echt bruikbare antwoorden in (voor mijn situatie althans).
(Het gaat om dit topic: UT+Win2k=Nieuwe reset knop!?!?)
Mijn probleem is dus dat als ik op mijn pc Unreal Tournament speel, dat de pc naar een paar minuten gewoon reset, zonder enige foutmelding. Voorheen speelde ik UT op een Pentium III 450 mhz met Geforce 2mx draaiend onder Windows 98, en daarmee had ik geen problemen.
Op mijn nieuwe systeem dus wel, dit zijn de specs:
Pentium IV 2,4 Ghz
Geforce 4 Ti4200 64 mb
512 mb DDR Ram
Windows XP (home edition)
En ik speel met de legale versie van UT, geen exotische rip dus.
Wat ik al heb geprobeerd:
• Nieuwe drivers (de originele van XFX en de nieuwste detonators van nvidia.com);
• Nieuwste DirectX erop zetten (op het moment Direct X 9.0);
• Switchen tussen OpenGL en Direct 3D;
• Switchen tussen 32bit en 16bit kleuren;
• Hardware geluid aan/uit.
Ik heb UT ook nog in de safe mode gespeeld, en toen resette hij niet! (In de tijd dat ik speelde) Ik weet alleen dus niet waar het aan ligt!
Ik zou dus willen weten wat nu precies de problemen veroorzaakt.
Want UT voor altijd in windowed mode, zonder geluid, in software mode in 640*480*16 spelen is ook niet alles
-edit-
Modjes, gooi hem nou alstublieft niet gelijk weer dicht, ik heb echt wel gezocht en ik ben 10 mins bezig geweest met typen