Hoi,
Ik heb een kapotte HDD van Maxtor waar nog garantie op zit, dus ik wil natuurlijk RMA aanvragen. Nu heb ik gisteren RMA aangevraagd en gekozen voor de "Advanced Replacement RMA Service", die in zou moeten houden dat ik eerst een nieuwe disk opgestuurd krijg en dat ik daarna 30 dagen de tijd heb om de oude terug te sturen:
Nu de vraag: Is er toevallig iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt, en waarbij de Advanced RMA tóch afgehandeld werd zoals het moest, of krijg je normalitair als je Advanced RMA aanvraagt een ander emailtje??
Ik heb een kapotte HDD van Maxtor waar nog garantie op zit, dus ik wil natuurlijk RMA aanvragen. Nu heb ik gisteren RMA aangevraagd en gekozen voor de "Advanced Replacement RMA Service", die in zou moeten houden dat ik eerst een nieuwe disk opgestuurd krijg en dat ik daarna 30 dagen de tijd heb om de oude terug te sturen:
Tot zover is alles leuk en aardig, alleen nu krijg ik van Maxtor een mailtje, wat dit verhaal weer tegenspreekt:Advanced Replacement RMA Service:
Maxtor will ship your replacement product(s) first, then you will have 30 days to ship us your defective product(s).
Maxtor will aim to issue an RMA number within 1 business day of your online request, call, fax or E-mail, and will strive to ship replacement(s) within 2 business days. There is a 2-product limit on advance replacement RMA's. You will be asked for a credit card number to secure the replacement(s). Your account will only be billed for defective product(s) not received within 30 days. (Distributor and OEM customers, your Maxtor account will be billed after 30 days and a credit card will not be required). Replacements will be shipped by a second day air service.
Ik hoop dus eigenlijk dat de RMA wel gewoon goed is, en dat Maxtor gewoon een domme autoresponder heeft.[...]
Maxtor aims to ship your replacement drive within 2 business days from the in-house receipt of your defective drive(s).![]()
[...]
Nu de vraag: Is er toevallig iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt, en waarbij de Advanced RMA tóch afgehandeld werd zoals het moest, of krijg je normalitair als je Advanced RMA aanvraagt een ander emailtje??
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+