Intentionally left blank
In iedergeval alvast gefeliciteerd!
over een week of 2 hebben wij ([DPC] Division Eindhoven) een œM flush.
Verwijderd
Congrats Crisp! Ik hoop nog es in de buurt van dit graasgeweld te komen!
...dat er nog maar vele mogen volgen...
Verwijderd
mocht alles goed gaan met de verbindingen enzo zullen we DPC verwennen met 1 miljoen wu's.
sterkte alle graasland leden!
Mo-Bees© voor de 1 miljoen flush
dit wil ik kunnen zien... hehehe
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Verwijderd
dat dus wel ja...}:OOp maandag 27 november 2000 10:53 schreef Rosco het volgende:
Graasland.... Top, Morgen de stats bekijken
Verwijderd
suc6 allemaal
Straks flush ik ze nog een keer naar een andere server
Waarom ligt www.graasland.com nou weer plat?
Intentionally left blank
Verwijderd
Weet ik ook niet Crisp .. ben extra vroeg opgestaan om het allemaal mee te maken en dan hebben we dit weerOp maandag 27 november 2000 11:55 schreef crisp het volgende:
Waarom ligt www.graasland.com nou weer plat?
Intentionally left blank
Verwijderd
alleen als we vermoeden dat er iets mis gegaan wordt er 2x geflusht
SuccesOp maandag 27 november 2000 07:48 schreef crisp het volgende:
... is nu begonnen!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Reden: de eerste keer vloog er wel heel snel door (10 minuten).
Daarbij had ik toch wel begrepen uit meerdere posts dat 2x flushen 'common practice' is met grote buffers. We willen ook niets aan het toeval overlaten!
Intentionally left blank
Verwijderd
(lekker dus !)
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Maar [DPC]Graasland.... bij deze alvast van harte
Verwijderd
Hmmm ff overleggenOp maandag 27 november 2000 19:01 schreef IceStorm het volgende:
Hehe.... ik krijg spontaan een HEEL ziek idee... Is er geen subteam dat zich 3 maanden lens wil sparen om gewoon in zijn EENTJE meer als TA te hebben :)>:)?
Met de huidige Keyrate hebben we binnen een week of 10 net zo veel als AT
Mr_Atheist:Stel dat 10% van de blokjes niet aankomt. 10% van 1 miljoen is 100.000. Flush je de zut nog een keer dan komt slechts 10% van die 100.000 niet meer aan; Dus dan zou je van de 1 miljoen blokjes er al 990.000 overhouden. 2 maal flushen is dus geen overbodige luxe. Meer dan 2 maal flushen is eigenlijk onnodig.
Daarom flushen we ook dik 1,1 miljoen wu's
en maar 2x want we willen wel stats morgen
Er zijn mensen die denken dat de statsrun langer duurt als er veel geflushed wordt. Dit is volgens mij helemaal niet waar. Alle doubles worden er bij de keyservers al uitgehaald.
Ik vind het daarom zeer verstandig van Graasland dat ze gewoon 2 keer flushen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Morgen zullen we ze wel horen!
[update]
Er is er een wakker daar; die dacht dat AT morgen misschien wel nummer 1 zou staan vanwege het afgelopen lange weekend in Amerika.
* crisp heeft 'm ff terug op z'n plaats gezet
[/update]
Intentionally left blank
Als TA een erg slechte dag heeft, en wij op 24-12 genoeg hebben lukt het ons welOp maandag 27 november 2000 19:01 schreef IceStorm het volgende:
Hehe.... ik krijg spontaan een HEEL ziek idee... Is er geen subteam dat zich 3 maanden lens wil sparen om gewoon in zijn EENTJE meer als TA te hebben :)>:)?
Jep dagelijks 3e en nog een extra flush van 5 miljoen2000-12-25 Ethan Hunt 5000000 WUs Description: end-of-year flush!!
(geen idee welke smiley hier passend bij is)
(kwam van http://216.71.185.226/dpc/subteamflushes.php3 af)
Verwijderd
Vervelend, dan maar slapen.:Z
Ik zit sinds half 1 op shift F5 te drukken, en heb nu pijn aan m'n wijsvinger en duimknokkels
Verwijderd
alleen is mijn geluk dat het pas 11:06 is
in de USA ..
Wordt een hele lange nacht voor bob