Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thermaltake xaser II 6000serie display

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik het display aan de gang bij deze kast , de schakelaar werkt wel dat kan ik horen als ik hem op H zet hoor ik dat ie harder gaat lopen.
Of werkt het display alleen met een Thermaltake Fan nee toch.

Verwijderd

Het display hand aan een temp sensor en geeft dus de temp weer. Als hij het niet doet moet je er even een nieuwe batterij indoen!!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:25
Misschien ff je handleiding raadplegen?

Of ff op www.thermaltake.com kijken ;)

Verwijderd

Topicstarter
He , een batterij heb ik niet gezien ook op de site gekeken maar niets over een batterij.
Geeft het display alleen de themp weer of ook de fanspeed.

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 12:45:
He , een batterij heb ik niet gezien ook op de site gekeken maar niets over een batterij.
Geeft het display alleen de themp weer of ook de fanspeed.
Waarschijnlijk is het net als bij de thermaltake 5000+ dat het display achterop een klein rond compartinent heeft (kan je met een schroevendraaier of munt openenen) waar een knoopcel batterij inzit, die moet je eventjes emt een nieuwe vervangen. Voila, je scherm werkt weer :*D

You are free to do as we tell you to

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

sleeping_hollow schreef op 27 June 2003 @ 13:01:
[...]

Waarschijnlijk is het net als bij de thermaltake 5000+ dat het display achterop een klein rond compartinent heeft (kan je met een schroevendraaier of munt openenen) waar een knoopcel batterij inzit, die moet je eventjes emt een nieuwe vervangen. Voila, je scherm werkt weer :*D
Klopt als een bus ;)
Display geeft alleen te temp. aan die je met de losse sensor meet!! (8>

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
Yes, dat was het probleem de batterij is leeg en er zat inderdaad een knoopcel in.

Weer hellemaal voorelkaar bedankt en topic mag dicht.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Bij deze :)
Volgende keer even in je handleiding kijken :)

[ Voor 77% gewijzigd door m-m op 27-06-2003 14:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.