Ik ben bezig met het configureren van mijn Linksys WPC11 PCM-CIA Wlan kaartje.
Ik heb van de site van Linksys de driver linux-wlan-ng-0.1.14-pre1 gedownload, en ik ben begonnen met installeren.
Toen ik door de Configure was en ik met make aan de haal ging om hem te compilen kreeg ik al snel errors waardoor het compilen stopte.
De 0.1.14-pre1 geeft geen problemen over missende kernel source, maar 0.2.1-pre9 ineens wel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Ik heb van de site van Linksys de driver linux-wlan-ng-0.1.14-pre1 gedownload, en ik ben begonnen met installeren.
Toen ik door de Configure was en ik met make aan de haal ging om hem te compilen kreeg ik al snel errors waardoor het compilen stopte.
Daarna heb ik via google een nieuwere versie van de driver gevonden: linux-wlan-ng-0.2.1-pre9, ik dus leuk Configure draaien. Ik geef mijn kernel-source path aan, maar ik krijg doodleuk de melding dat het alleen de headers zijn.p80211conv.c: In function `p80211pb_ether_to_p80211':
p80211conv.c:250: warning: concatenation of string literals with __FUNCTION__ is deprecated
p80211conv.c: In function `p80211pb_p80211_to_ether':
p80211conv.c:320: warning: concatenation of string literals with __FUNCTION__ is deprecated
make[2]: *** [p80211conv.o] Error 1
make[2]: Leaving directory `/home/Tux/linux-wlan-ng-0.1.14-pre1/src/p80211'
make[1]: *** [all] Error 2
make[1]: Leaving directory `/home/Tux/linux-wlan-ng-0.1.14-pre1/src'
make: *** [all] Error 2
Maar ik weet toch echt zeker dat ik net een tar heb gedownload van meer dan 19Mb, en die in /usr/src/linux staat. Zou toch geen probleem moeten zijn lijkt mijLinux source tree /usr/src/linux is incomplete or missing!
The kernel header files are present, but not the full source code.
See the HOWTO for a list of FTP sites for current kernel sources.
De 0.1.14-pre1 geeft geen problemen over missende kernel source, maar 0.2.1-pre9 ineens wel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.