Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea
Bij de lokale electroboer kan je dit soort stekkertjes vaak prima vinden. Bij die van mij iig wel. Of wellicht een Handyman ofzo.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
idd, lokale electroboer, of oude electronicazaak met eigen TD wil ze ook nog wel eens hebben liggen. En anders http://www.conrad.nl
Volgens mij moet je als je het type DIN weet ook de aansluiting van de polen op internet wel kunnen vinden...dan zou je evt kunnen overwegen om e.e.a. los te maken en het zaakje gewoon met een flink kroonsteentje te verbinden...
Volgens mij moet je als je het type DIN weet ook de aansluiting van de polen op internet wel kunnen vinden...dan zou je evt kunnen overwegen om e.e.a. los te maken en het zaakje gewoon met een flink kroonsteentje te verbinden...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hmm, sorry, ben vergeten te vermelden dat ik de betere electronicazaken uit Deventer al geprobeerd heb -> zonder resultaat 
En ook Philips zelf leverde deze snoertjes niet meer.
Zelf maken. Tsja, het is een optie, maar ik ben daar niet zo heel handig in. Oke, snoertjes in een kroonsteentje douwen dat is niet zo het probleem, maar je moet de aansluiting op de line-in en line-out (relatief de equaliser en het cassettedeck) natuurlijk wel goed hebben.
De site van conrad geeft om de een of andere reden een nogal nietszeggende foutmelding
Tot zover toch bedankt voor de hulp, maar de zoektocht gaat door
En ook Philips zelf leverde deze snoertjes niet meer.
Zelf maken. Tsja, het is een optie, maar ik ben daar niet zo heel handig in. Oke, snoertjes in een kroonsteentje douwen dat is niet zo het probleem, maar je moet de aansluiting op de line-in en line-out (relatief de equaliser en het cassettedeck) natuurlijk wel goed hebben.
De site van conrad geeft om de een of andere reden een nogal nietszeggende foutmelding
Tot zover toch bedankt voor de hulp, maar de zoektocht gaat door
rommelmarkten zijn vaak een goudmijn voor oudere aansluitstekkers.
ipv Conrad kun je ook Display eens proberen, of Hecke of Radio Rotor.
ipv Conrad kun je ook Display eens proberen, of Hecke of Radio Rotor.
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Het lijkt er op dat ik het gevonden heb. Een elektronicawinkel in Den Haag (Stuut & Bruijn) schijnt hem te hebben. Nou liggen Den Haag en Deventer nogal ver uit elkaar, maaaaar morgen ben ik toevallig toch al in die stad want daar woont mijn vriendin die ik een weekje ga opzoeken, duzzzzz
Pagina: 1