Toon posts:

op vakantie & hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat meer mensen dit probleem zullen krijgen, ik ga 4weken op vakantie en hoe moet dat dan met mijn hotmail? Ik verwacht zo' n 25 junkmailtjes per dag in mijn junkmail folder, dus voordat ik het weet is mijn inbox vol, en kom ik thuis met een leeg account.... hoe kan ik dit probleem nu het beste oplossen?

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
je inbox legen in een internetcafe

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als het allemaal Junkmailtjes zijn, kun je je hotmail instellen via Options -> Junk Mail Filter dat hij deze mailtjes direct verwijderd. Bovendien wordt de Junkmail-folder sowieso regelmatig automatisch geleegd.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Spam filter op "exclusive":)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Junkmail wordt automatisch na 2 weken weggeflikkert.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
nou die junkmail adressen verschillen steeds dat is het probleem, is het zo dat hij eerst de junkmail folder leegt en dan pas de rest? Ik heb namelijk wel de functie ingeschakeld dat alleen mensen uit mijn adressbook in de inbox komen.
verwacht helaas niet dat ik een i-net cafe ga tegenkomen

Verwijderd

Maak iig ff een backup van belangrijke mailtjes, ik vertrouw nooit op webmail providers voor belangrijke mailtjes. Sommige gaan opeens hun systeem updaten waardoor ik mailtjes mis of zoals hotmail, daar word je er uit gegooid.

Je kan met outlook je hotmail account leegplukken en opslaan op je pc als losse mailtjes. Dat doe eens in de zoveel tijd.

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:36
Of zorg voor een niet-hotmail emailaccount... nooit meer problemen met automatisch weggooien ofzo

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Treenaks schreef op 27 June 2003 @ 12:21:
Of zorg voor een niet-hotmail emailaccount... nooit meer problemen met automatisch weggooien ofzo
Inderdaad, je vraagt je af waarom er in hemelsnaam nog steeds zoveel mensen zijn die Hotmail gebruiken...

Verwijderd

Ja, open een Yahoo of Zonnet accountje. Free as can be(e) ;)
En nog betere webmail toegang ook (grotere mailbox, meer opties).
Wat heeft toch iedereen met dat idiote hotmail?

/edit hee Wicher, wij denken er hetzelfde over :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 12:27 ]

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:13
Je hotmail account wordt sowieso na 30 gedeactiveert, dus dan ben je je berichten kwijt :/

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
wicher schreef op 27 June 2003 @ 12:24:
[...]

Inderdaad, je vraagt je af waarom er in hemelsnaam nog steeds zoveel mensen zijn die Hotmail gebruiken...
heb jij iets beters dan :? ik krijg geen emailadres van mijn ISP nl

PIII 800@804 Mhz

• tweak_dude
ViperGTS schreef op 27 June 2003 @ 12:30:
[...]

GMX.net :9 Ben ik erg tevreden over:
POP3, 10MB mailbox, snel en duitse webmail ;)

Verwijderd

ViperGTS schreef op 27 juni 2003 @ 12:30:

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 12:26:
Ja, open een Yahoo of Zonnet accountje. Free as can be(e) ;)
En nog betere webmail toegang ook (grotere mailbox, meer opties).
Wat heeft toch iedereen met dat idiote hotmail?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ViperGTS schreef op 27 June 2003 @ 12:30:
[...]

Dan heb je wel een lame ISP, want tegenwoordig, doet elke ISP het... Of je vraagt, zoals net gezegd, een gratis account aan bij bijv. Zonnet, Wanadoo weet ik veel wie... Heb je ook al die junkmail, en spam-zooi ook niet meer :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 27-06-2003 12:43 ]

Verwijderd

Wie weet is dit email adres bij heel veel mensen al bekend..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 13:04:
Wie weet is dit email adres bij heel veel mensen al bekend..
We hadden het hier natuurlijk wel over een oplossing met lange-termijn-visie he!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je *zou* kunnen kiezen om je hotmail acount betaald te gaan nemen. Voor een appel en een ei ben je dan van al je zorgen af. Maar betalen en internet zijn tee dingen die elkaar nogal eens bijten geloof ik.

Als je aan het mailadres gehecht bent, en je vind de service verder wel aardig, ben je met betalen bij hotmail helemaal klaar :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Je kan ook je login en passwrd hier posten, dan zorgen wij ervoor dat je account bewaard blijft :)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Is een betaalde Hotmail-account nemen geen idee? Schijnt erg goed te werken en met services is Hotmail een absolute voorloper...

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
Het zal voor een groot deel ook te maken hebben met msn messenger, dat iedereen een hotmail account heeft

• tweak_dude
Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 13:24:
Je kan ook je login en passwrd hier posten, dan zorgen wij ervoor dat je account bewaard blijft :)
Dat lijkt me ehm een goed idee O-) 8)7

• UnExPeCtAbLe
  • Laatst online: 01-04 15:31
Je kunt je hotmail ook op wap checken tegenwoordig, dus dat zou ook een (prijzige.. heel prijzige) oplossing kunnen zijn!

http://mobile.msn.com/

[ Voor 14% gewijzigd door UnExPeCtAbLe op 27-06-2003 13:45 ]

Verwijderd

Je zou een maat van je em kunnen laten leeg gooien, als je die vertrouwd je mail te bekijken ;)

Dan verander je tijdelijk je wachtwoord. :+

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ThePerfectCell schreef op 27 June 2003 @ 12:41:
[...]

Dan heb je wel een lame ISP, want tegenwoordig, doet elke ISP het... Of je vraagt, zoals net gezegd, een gratis account aan bij bijv. Zonnet, Wanadoo weet ik veel wie... Heb je ook al die junkmail, en spam-zooi ook niet meer :)
tja toevallig is die lame ISP wel vet goedkoop en retesnel (unimaas) :P

PIII 800@804 Mhz

• tweak_dude
ViperGTS schreef op 27 June 2003 @ 13:43:
[...]

tja toevallig is die lame ISP wel vet goedkoop en retesnel (unimaas) :P
Er zijn goede gratis mailservers dus het boeit geen reet dat je er geen van je provider hebt. Ik gebruik de mailserver van mijn provider (euronet) ook niet

Verwijderd

neem een mailaccount bij gmx (www.gmx.net) heb je 10MB ruimte en een goed in te stellen spam filter. gmx is zowel via web als via pop te benaderen.

• devil-j
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-04 18:59
Je hebt tegenwoordig overal internetcafé's, het kost geen moeite om er ff heen te gaan en je mailtjes te checken. Doe ik ook altijd op vakantie, en tjah ik ga voor 6 weken dus ik moet wel :)

Verwijderd

als je breedband hebt (of iemand kent met breedband): regel een pc de 24/7 aanstaat (desnoods zo'n vuilnis 386 met win95) en laat outlook express een paar keer per dag je hotmail account leegtrekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 13:55 . Reden: oe ipv outlook. 386 != office ]

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Je kan natuurlijk ook een eigen webmail server gaan draaien. Moet je alleen een PC24/7 aan laten staan en een betrouwbare verbinding hebben.

Kost misschien om op te zetten wat tijd/geld, maar is erg leuk om te hebben. Dan kan je tevens meteen je eigen mailbox grootte instellen :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:34
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 13:49:
neem een mailaccount bij gmx (www.gmx.net) heb je 10MB ruimte en een goed in te stellen spam filter. gmx is zowel via web als via pop te benaderen.
20MB

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 13:49:
Duits adres nodig :P wat in te vullen..

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 15:32:
[...]

Duits adres nodig :P wat in te vullen..
Zoek even in de ICQ active directory naar de structuur van een Duits adres, of via het Duitse telefoonboek, of de website van een Duits bedrijf ... ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

dreeke schreef op 27 June 2003 @ 15:41:
[...]

Zoek even in de ICQ active directory naar de structuur van een Duits adres, of via het Duitse telefoonboek, of de website van een Duits bedrijf ... ;)
search google: postleitzahl :D

Verwijderd

UnExPeCtAbLe schreef op 27 June 2003 @ 13:28:
Je kunt je hotmail ook op wap checken tegenwoordig, dus dat zou ook een (prijzige.. heel prijzige) oplossing kunnen zijn!

http://mobile.msn.com/
kosten die smsjes die ze dan sturen niet ontzettend veel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 18:29:
[...]

kosten die smsjes die ze dan sturen niet ontzettend veel?
nee, dat is iets anders. dat is pure geldverdienerij van microsoft en te telecomaanbieders. heb je ook geen wap voor nodig.

je wapt gewoon naar die site, en je kunt gewoon in je hotmail account. kosten werken hetzelfde als gewoon internetten: wap tarief aan je provider dokken (bij o2 zit dat iig in de belbundel) en niets aan msn.

Verwijderd

Ik zie dat mensen bij hotmail blijven omdat je msn-account aan hotmail vast zit. }:O Dit is helemaal niet zo, je kan ook een ander emailadres invullen bij het aanvragen van een msn-account. Ik weet alleen niet of het mogelijk is een emailadres in te voeren dat niet meer gebruikt wordt (gedeactiveerd is).

Een ander alternatief voor hotmail is trouwens lycos... daar krijg je een box van 15 MB en de mogelijkheid van een externe inbox (die je kan gebruiken voor je hotmailadres). Dan kan je dus al je hotmail-mail ophalen via lycos. _/-\o_

Voor meer info: http://mail.lycos.nl

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Betaald Hotmail kan ja.

Maar dan kun je voor hetzelfde (of minder) geld beter een eigen domein installeren.
Dan heb je betere mail, een mooier adres, en nog veel meer extra mogelijkheden.

Van mailadres veranderen is (zolang je niet al je visitekaartjes ermee vol hebt staan) een kleine moeite.
Je kan aan al je bekenden een mailtje sturen met je nieuwe adres, en nog een paar maanden je Hotmail af en toe blijven checken.
Waarschijnlijk heb je dan nog een beter te onthouden adres ook.

Als je dat te duur vind kun je gewoon bij een gratis mailprovider of accessprovider iets aanmaken, dan heb je ook al veel betere mail dan Hotmail, en ook gratis.

Als gezegd: voor MSNM hoef je het ook niet te laten, dat werkt even goed met een niet-Microsoft-adres.

Eigenlijk heeft Hotmail bijna alleen maar gigantische nadelen...

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

waarom kan je neit gewoon even je hotmail spam filter even goed checken.. zorgen dat je je filter op exlusive hebt staan.. en even al je adressen goed invullen (ben je even mee bezig dan denk ik)
en dan alleen de headers via je phone op laten halen.. doe ik ook.. no problemo.. :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• cdgrit
  • Laatst online: 23-04 19:44
Als je zoveel rommel krijgt snap ik echt niet dat je nog steeds bij Hotmail zit. Neem een gewoon POP3 adres (bijv. bij GMX.net)!

Originele startpagina - Stadindex.nl

Pagina: 1