• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik ga met 3 vrienden op vakantie en we willen zonder klauwen vol geld kwijt te zijn wel contact kunnen houden dus zaten we aan een goedkoop setje MPR porto's te denken.

Bij de dixons hebben ze de Topcom Twintalker 1000 voor 45 pleuro
Bij conrad hebben ze de Stabo freecom 200 voor 54 pleuro

strx nog ff naar mediamarkt om te kijken of ze daar wat leuks hebben voor een mooi prijsie.

Mijn vraag is of er echte nare apparaten tussen zitten waarbij je bij wijze van spreken nog niet de voordeur haalt of valt het allemaal wel mee? nog speciale dingen waar ik op moet letten? Mensen die nog leuke aanbiedingen weten?

Breek je nek voorzichtig

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nou wij hebben laatst voor de hockeyvereniging voor toernooien wat porto's aangeschaft, die een bereik van 5 km zouden hebben, ze kwamen echter niet verder dan 500 meter. was beetje jammer.. ik weet niet wat t merk is eigenlijk.. zal even uitvinden wat t ook weer was!

edited to add: die 2 die jij noemt zijn het iig niet, heb even plaatjes opgezocht via google..

edited to add deel 2: bij die van ons gaan de batterijen ook na 2 uur al leeg.. daar kun je misschien ook even naar kijken bij je keuze!

[ Voor 34% gewijzigd door Frieda op 27-06-2003 12:23 ]

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Wij hebben laatst bij de makro die portofoonset gehaald, was ook een Topcom, weet alleen het typenummer niet meer zeker. Maar die dingen komen best ver, in de bebouwde kom zaten we minstens 3 a 4 huizenblokken verder, open vlak is nog niet getest.
Daarvoor had ik een Kenwood Funkey (LPD's, minder vermogen dan PMR) en die kwamen al een heel eind, wij gebruikten ze in een schoolgebouw tijdens uitvoeringen van schoolcabaret voor communicatie tussen verschillende delen van de techniek.
Je kunt je er geen buil aan vallen denk ik, voor 45 euro krijg je nog niet eens een set fisher's price walkie talkie's en daar kom je net 200 meter mee op open vlak bijv.
En ja ook bij deze dingen geld, hoe beter "bekend" het merk hoe duurder het wordt, ik weet dat stobo meer goed spul maakt (oa. scanners (niet die inscan apparaten, maar voor radiogolven :) en ook 2m bakken geloof ik) en ja die topcom dingen hebben we volgens mij hier thuis en voor die prijs zijn ze zeker uitgebreid en mooi degelijk.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
heb die topcoms maar gehaald, zijn leuke dingetjes, geen vox en scan functie, maarja voor die prijs kan je dat ook eigenlijk niet verwachten, zijn degelijke dingetjes, nu nog ff kijken hoever ze komen :P

Breek je nek voorzichtig

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En weet je het al ??

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
het is blijkbaar een heel stuk fietsen ;)

70cm? Of 27mc ?
Pagina: 1