Toon posts:

drivers win ME Scanjet 4200C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje...

Heeft iemand enig idee hoe ik aan de drivers voor de HP Scanjet 4200C voor Windows ME kom?

Ik krijg die scanner namelijk niet aan de praat. HP geeft niet thuis, tenzij ik bereid ben te betalen voor de drivers (duh!!). Ze zouden deze drivers niet op het internet hebben gezet omdat ze te groot zouden zijn.

Somebody??? :)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:31

Steffie

Opaque

ik gebruik nog gewoon de drivers van win98

werkt hier wel goed

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Ik heb gebeld naar Engeland en ze zouden een cd'tje opsturen. Ik moet 4200C aan de praat krijgen onder win2000.

Duurt inmiddels wel wat lang dat cd'tje opsturen :Z

Verwijderd

Topicstarter
He Steffie,

Op het moment dat ik Win ME installeer moet ik als allereeste de scanner installeren (nog voor soundkaart etc). Dan doet hij het wel. Op het moment dat ik dan de soundkaart installeer is het afgelopen met de scanner. Hij pakt dan mijn USB poort niet meer en vindt dus geen scanner meer.

Iemand suggesties? :'(

Verwijderd

Topicstarter
He Arjano1,

Krijg jij dat cd'tje dan voor niets, joh?

Ik zou daar een slordige 20 piek voor moeten neertellen???

:)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:31

Steffie

Opaque

Op maandag 27 november 2000 09:45 schreef Spookster het volgende:
He Steffie,

Op het moment dat ik Win ME installeer moet ik als allereeste de scanner installeren (nog voor soundkaart etc). Dan doet hij het wel. Op het moment dat ik dan de soundkaart installeer is het afgelopen met de scanner. Hij pakt dan mijn USB poort niet meer en vindt dus geen scanner meer.

Iemand suggesties? :'(
euhm jah .. dan heb je waarschijnlijk een irq conflict ... dan zou je ff je geluidskaart in een andere poort moeten drukken

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1