Helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet veel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Misschien kun je er ook gelijk enkele font-editors bijzetten.Pelle schreef op 11 mei 2004 @ 11:35:
Klopt
We zullen er maar es een nieuw topic aan gaan wijden; zijn er nog dingen die er in de startpost bij moeten? Linkjes, whatever?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Nu nog een ietwat schuin aflopend oogje in de Rbenoni schreef op 11 mei 2004 @ 11:32:
[...]
Misschien een Baskerville of New Baskerville. Heeft dezelfde p in de cursief als de Garamond, maar wel een rechte poot aan de R.
I can see clearly now, the brain is gone...
Ja dan wordt het echt zoeken... ik denk dat het cursiefje en de bedrijfsnaam dan 2 verschillende lettertypes zijn._Arnie_ schreef op 11 mei 2004 @ 11:58:
Nu nog een ietwat schuin aflopend oogje in de R
[ Voor 3% gewijzigd door benoni op 11-05-2004 12:27 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ja, maar ik heb er alleen nu geen tijd voorPelle schreef op 11 mei 2004 @ 12:28:
Ok, jij hebt er wellicht wat meer kaas van gegeten dan ik; als je zoiets inclusief voorbeelden kunt bouwen, dan kan ik dat voor de hosting van de images wel op crew.tweakers.net dumpen
Grandioos.Pelle schreef op 11 mei 2004 @ 12:50:
Ik denk dat ik de topicstarter ben
Zal vanmiddag wel even een nieuw topic in elkaar zetten; mocht iemand daar nog iets aan toe te voegen hebben dan zien we het dan wel weer.
Ben er ondertussen achter gekomen dat "monotype baskerville" redelijk overeenkomt. Hoe kan ik nu een gratis verkrijgbaar font vinden dat gelijkwaardig is aan bovengenoemd font, zijn daar databases voor of zo ?benoni schreef op 11 mei 2004 @ 12:26:
[...]
Ja dan wordt het echt zoeken... ik denk dat het cursiefje en de bedrijfsnaam dan 2 verschillende lettertypes zijn.
I can see clearly now, the brain is gone...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq