Beste mensen, ik heb mijn Access database ge upsized naar MS SQL (yeah) alleeen nu vroeg ik me af, kan ik ook zonder de kolom "upsize_ts" werken? Die kolom is er automatisch toegevoegd bij het upsizen.
Ik heb die kolom zelf nog niet gezien maar het lijkt me van wel.
Wat voor data staat erin?
Wat voor data staat erin?
There is no place like 127.0.0.1
Heb je bij het upsizen geen melding gekregen dat bepaalde velden zijn gesplitst o.i.d.? Dit zou de extra kolom kunnen verklaren.
Bij een standaard upsize krijg je die er volgens mij niet zomaar bij... Het lijkt mij dat die gewoon wegkan, indien er geen schokkende gegevens in staan.
Bij een standaard upsize krijg je die er volgens mij niet zomaar bij... Het lijkt mij dat die gewoon wegkan, indien er geen schokkende gegevens in staan.
Binaire data staat er in... Maar wat er in staat? joost mag het wetenOZ-Gump schreef op 27 June 2003 @ 13:49:
Heb je bij het upsizen geen melding gekregen dat bepaalde velden zijn gesplitst o.i.d.? Dit zou de extra kolom kunnen verklaren.