Toon posts:

branden videoclips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil voor mijn dochter een van internet gehaalde videoclip op een cd branden, zodat deze ook via de dvd speler op de tv kan worden afgespeeld.
ik krijg dit niet voor elkaar.

heb ik daar speciale software voor nodig?

wie helpt mij?

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 23:30
gewoon nero o.i.d
Dan branden als SVCD en voila.
Pas wel op want meestal zijn die files DivX. Die moeten eerst omgezet worden!
Zoek maar ns wat rond op Google en GoT.

[ Voor 89% gewijzigd door supreme tweaker op 27-06-2003 10:18 ]

Burp

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

ligt er aan. als het een .mpg file is kan je em direct via Nero als VideoCD branden en dan kan je em gewoon op je dvd speler afspelen.

Als het een .avi is kan het met de nieuwste nero waarschijnlijk ook wel, dan gaat ie em zelf omzetten, maar dat duurt ff. Je kan em ook zelf eerst naar .mpg omzetten, maar Nero kan het allemaal zelf wel doen :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

De makkelijkste manier is om er een VideoCD van te branden, de meeste DVD spelers kunnen dit formaat wel afspelen..

Over het hoe en wat: VCDhelp..

AHead's Nero Burning rom kan trouwens van Mpg's direct VideoCD's branden..

Voor meer info, gebruik de search

Download my music on SoundCloud

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

Naast bovenstaande goede tips: dergelijke vragen komen vaak genoeg voor om in de FAQ terecht gekomen te zijn: zie de tips op de VCD sites (ook Nederlandstalig). De FAQs (en natuurlijk de search) zijn dan ook zaken die je altijd even wilt doorbladeren voor een vraag wordt gesteld :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)