Toon posts:

[XP] Wget voor windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar het shareware programma Wget. Met dit programma kun je de inhoud van mappen downloaden.
Ik moet het programma voor Windows XP hebben, ik heb al gegoogeld, maar er komt niks uit voor xp.

Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderd

ehrm?!? ben ik heel benieuwd hoe jij googled want in mijn eerste poging vind ik het al.
Probeer het nog eens zou ik zeggen...

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

http://www.qtm.net/~twegscheid/wget.html

At your service.

edit: die zip daar werkt niet.. maar met doorklikken kom je hier: ftp://sunsite.dk/projects/wget/windows/

[ Voor 49% gewijzigd door DeMoN op 27-06-2003 10:14 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 27 June 2003 @ 10:08:
http://www.qtm.net/~twegscheid/wget.html

At your service.

edit: die zip daar werkt niet.. maar met doorklikken kom je hier: ftp://sunsite.dk/projects/wget/windows/
En welke moet ik pakken? Zijn ze voor XP?

Ik heb al verschillende geprobeerd, en ze werken niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 10:20 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 10:17:
[...]

En welke moet ik pakken? Zijn ze voor XP?
Ja kijk maar eens hier:

http://www.cmdtools.com/

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Die Wget werkt ook al niet...komt 1sec een beeldje tevoorschijn, en gaat weer weg..

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

One's never alone with a rubber duck.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ten eerste: [google=wget windows] levert al meer dan genoeg tips op. Natuurlijk heb je dat al gedaan, maar geef de volgende keer ook even in de topicstart aan waarom het niet meteen werkt. Zo lijkt het alsof je gewoon helemaal niet had gezocht en enkel zegt dat je zoekt, en dat levert in de regel minder goede antwoorden op :Y)
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 10:24:
Die Wget werkt ook al niet...komt 1sec een beeldje tevoorschijn, en gaat weer weg..
Je dubbelklikt toch niet gewoon vanuit de verkenner he? Je vraag om wget, een tooltje dat vanaf de cli werkt. Doe het eens vanaf de commandprompt, zou gewoon goed moeten werken :P
En zo niet: wat is de foutmelding?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

En je moet hem ook nog compilen toch? Heb er niet lang naar gekeken maar het is van nature UNIX based dus zou wel kunnen kloppen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

DeMoN schreef op 27 June 2003 @ 15:34:
En je moet hem ook nog compilen toch? Heb er niet lang naar gekeken maar het is van nature UNIX based dus zou wel kunnen kloppen.
Er zijn pre-compiled Win32 versies te downloaden, ook via gnu.org. Maar zelf compileren kan natuurlijk ook. Ik moet zeggen dat ik de win32 wget enkel onder Win2k gebruik. Maar dan draait het zonder enig probleem met de precopiled versie; natuurlijk na de handleiding gelezen te hebben: gnu.org ->
(get these ssllibs from above or it won't run)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1