[Reborn Max] 'Bios' Menu benaderen

Pagina: 1
Acties:

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 15:06
Ik heb onlangs een Reborn Max kaartje aangeschaft (voor de niet kenners: deze kaart maakt een soort image van je hd zodat je bij problemen een copy kunt herstellen), maar nu lees ik in het boekje van de kaart dat het kaartje ook een soort bios menu heeft.
Volgens het boekje is deze te benaderen door tijdens het booten op F10 te drukken, maar hoeveel ik ook op F10 druk ik krijg geen setup-menu van het kaartje :/

Ik heb ook al op google (nee zal het werkwoord niet gebruiken :)) gezocht maar ik kan er zo niets over vinden. Heeft iemand hier een oplossing voor of het zelfde probleem??

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Wordt de kaart wel herkend?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 11:18
Ik weet niet of dat specifieke kaartje het ook doet, maar vaak moet je kiezen welk OS je wilt starten. En over het algemeen moet je dan op F10 in dat menuutje drukken. Heb je ook zo'n menu?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• chromeeh
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 10:58:
Wordt de kaart wel herkend?
Ja, alles werkt verder wel, maar ik las dat dus in dat boekje en nou wil ik dat graag wel eens zien :)
TRON schreef op 27 June 2003 @ 11:02:
Ik weet niet of dat specifieke kaartje het ook doet, maar vaak moet je kiezen welk OS je wilt starten. En over het algemeen moet je dan op F10 in dat menuutje drukken. Heb je ook zo'n menu?
Ik wil juist bij dat menu, want je moet daar ook bij kunnen zonder die flop die er bij zit.... Ik wil even kijken hoe alles enz werkt. Maar kan er nie bij, of kan dat alleen via die flop :?

Verwijderd

Volgens mij moest in de BIOS boot from LAN aan staan, je kunt dat even proberen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 01:40:
Volgens mij moest in de BIOS boot from LAN aan staan, je kunt dat even proberen.
Klopt, op school hebben we ook van die dingen, op lan zetten. En dan start ie op, en dan kan je op F10 drukken voor Administrator menu of zo :?

• chromeeh
Hmmm.... ok ok :)
Volgens mij staat er een timertje niet helemaal goed, want ik krijg wel 2 regels tekst in beeld naar de bios testen maar dan start tie direct door :/
Ik kan er helaas ook bar weinig over vinden op internet.....
Terwijl het verder fijne kaartjes zijn, alleen die setup mode, maar ik ga in ieder geval Boot from Lan aan zetten en proberen :)

Pagina: 1