Toon posts:

[printer] Plaatjes worden paars

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP deskjet 710c en al is het niet veel hij printe voorheen erg goed.
Goed snelheidsrecords heeft ie nooit gebroken maar de kwaliteit was goed.
Alleen een paar dagen geleden is ie raar gaan doen.
Wanneer ik plaatje print wordt het eerste 1/5 van het blad normaal daarna 2/5 met een paarsetint en rest weer normaal.
Ik heb al uitgelijnd en schoongemaakt.

Oja voor al de slimmerike die zeggen dat m'n inkt cartridge op is, heb er net een nieuwe in gedaan.

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:23

koli-man

Bartender!!!!

misschien dat je een programma geistalleerd hebt wat je driver van de printer een beetje vern***t. Ik zou eens een nieuwe driver downloaden en die installeren

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 19:38

YellowCube

Wait...what?

Speel ik toch even de slimmerik. Misschien is juist die nieuwe cartridge het probleem...Misschien een defect?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
YellowCube aka "de slimmerik": Nee ik had het ook al voor dat de cartridge werd vernieuwd. Ik heb nu ook met een wattestaaf de cartridge op officieële wijze geschoont.
Koli-man: Hellaas ook jij valt niet in de prijzen. Een reinstal van de drivers leverde niks op.

Ps. Het rare is dat de paarse streep altijd op de zelfde plek zit.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Misschien moet je even de contacten van de printer en de cartridge (dus waar die 2 elkaar raken) schoonmaken met alcohol. Als er een slecht contact is kun je ook vreemde effecten krijgen :)