[Printer]Cyan veel te snel leeg

Pagina: 1
Acties:

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
Mijn grootmoeder heeft een half jaar gelden een PC gekocht, en natuurlijk ook een goedkoop printerje (Lexmark Z25L) :)

Nu was ik daar vandaag om iets uit te printen voor haar, en ik merk dat ik geen blauw meer kan printen. :?
Blijkbaar is er ergens is de voorbije 14 dagen iets misgelopen, want de hyperlinks in haar meest recent geprinte e-mails zijn roze...

Ik heb de cartrige proberen kuisen, ook met de hand, maar het lijkt wel of de cyan inkt gewoon op is!
De cartrige zat bij de printer in de verpaking, zijn dat soms cartidges met minder inkt in :?

Of zie ik iets over het hoofd?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

In de verpakking zitten vaak cartridges die maar voor de helft gevuld zijn. Het zou best kunnen dat hij gewoon leeg is.

En soms werken printers ook met een chipjes in de cartridge, die let niet op de hoeveelheid inkt die er nog werkelijk in zit, maar zegt gewoon keihard na een X aantal keer printen : Hij's leeg.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
Ik heb hem vandaag teruggebracht naar de winkel (carrefour, grootwarenhuis in Belgie):

Ik: Hallo, deze cartidge heb ik een paar maanden gelden hier gekocht (zat bij de printer), en nu is het blauw op! :(

Verkopster: Euh, hebt u veel blauw afgedrukt?

Ik: Neen...

Verkopster: Owh ok, we zullen u een vervangend exemplaar geven :)

Ik: :D

Service _/-\o_ :*)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 11:18
The_Dud3 schreef op 27 June 2003 @ 10:52:
Ik heb hem vandaag teruggebracht naar de winkel (carrefour, grootwarenhuis in Belgie):

Ik: Hallo, deze cartidge heb ik een paar maanden gelden hier gekocht (zat bij de printer), en nu is het blauw op! :(

Verkopster: Euh, hebt u veel blauw afgedrukt?

Ik: Neen...

Verkopster: Owh ok, we zullen u een vervangend exemplaar geven :)

Ik: :D

Service _/-\o_ :*)
Dat is pas service :9~

Maar natuurlijk de volgende keer gewoon zelf op tijd voor nieuwe inkt zorgen he ;)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Dan heb je erg veel mazzel, of een domme doos als verkoopster gehad.
Zoiets zou ik nooit hebben gedaan. De fabrikanten leveren bewust minder inkt in die patronen af, zodat zelfs de mensen die niet tot nauwelijks iets printen, binnen de garantietermijn minimaal 1 keer een nieuw setje moeten kopen. Daarom zijn die Lexmark printers ook zo spotgoedkoop. Je krijgt hem gratis bij de inkt.
Zeker na een paar maand zou je van mij echt geen ander patroon hebben gekregen, tenzij je er voor had betaald.