Situatie:
Versturende kant:
WinXp Prof
Outlook Express 6
Verstuurd een mailtje met een bijlage. extentie maakt niet uit.
Ontvangende kant:
Geteste clients:
The Bat
Eudora
Outlook 2k
Outlook Express
Bij elke client krijg ik de volgende melding: This file is not allowed for opening, bla bla bla.
Het gaat dus niet over dat vinkje in OE 6 over het ontvangen van bijlagen, maar over het versturen.
[Aanvullende info]
De pc hangt achter een Sweex router en dan op de kabel, maar het heeft altijd gewerkt, dus daar kan het niet aan liggen.
De installatie van XP is standaard. Dus geen extra policies aangezet ofzo
Het versturen met andere clients heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is het ontwijken van het probleem en ik zou graag willen weten wat het is.
Een andere pc is op precies dezelfde manier geinstalleerd en hangt ook achter die router en die heeft het probleem niet.
Versturende kant:
WinXp Prof
Outlook Express 6
Verstuurd een mailtje met een bijlage. extentie maakt niet uit.
Ontvangende kant:
Geteste clients:
The Bat
Eudora
Outlook 2k
Outlook Express
Bij elke client krijg ik de volgende melding: This file is not allowed for opening, bla bla bla.
Het gaat dus niet over dat vinkje in OE 6 over het ontvangen van bijlagen, maar over het versturen.
[Aanvullende info]
De pc hangt achter een Sweex router en dan op de kabel, maar het heeft altijd gewerkt, dus daar kan het niet aan liggen.
De installatie van XP is standaard. Dus geen extra policies aangezet ofzo
Het versturen met andere clients heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is het ontwijken van het probleem en ik zou graag willen weten wat het is.
Een andere pc is op precies dezelfde manier geinstalleerd en hangt ook achter die router en die heeft het probleem niet.
[ Voor 37% gewijzigd door MuddyMagical op 27-06-2003 01:05 ]