Bijlagen niet te openen in verschillende clients

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:02
Situatie:

Versturende kant:

WinXp Prof
Outlook Express 6

Verstuurd een mailtje met een bijlage. extentie maakt niet uit.

Ontvangende kant:

Geteste clients:
The Bat
Eudora
Outlook 2k
Outlook Express

Bij elke client krijg ik de volgende melding: This file is not allowed for opening, bla bla bla.

Het gaat dus niet over dat vinkje in OE 6 over het ontvangen van bijlagen, maar over het versturen.

[Aanvullende info]

De pc hangt achter een Sweex router en dan op de kabel, maar het heeft altijd gewerkt, dus daar kan het niet aan liggen.

De installatie van XP is standaard. Dus geen extra policies aangezet ofzo

Het versturen met andere clients heb ik nog niet geprobeerd, maar dat is het ontwijken van het probleem en ik zou graag willen weten wat het is.
Een andere pc is op precies dezelfde manier geinstalleerd en hangt ook achter die router en die heeft het probleem niet.

[ Voor 37% gewijzigd door MuddyMagical op 27-06-2003 01:05 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

Tsja, zijn er verder nog policies of iets dergelijks aanwezig? Zijn het particuliere PC's of hangen ze in een bedrijfsnetwerk. Domeinen/werkgroepen?

Maw geef iets meer info over je config, en wat je al geprobeerd hebt. Bijvoorbeeld andere client met het versturen (hoewel dat theoretisch niet uit zou moeten maken).

You can't have everything. Where would you put it?

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik had ooit ook zoiets, maar dan alleen met executables. Deze werden naar .zlr bestanden of iets dergelijks omgezet. Dit kwam door ZoneAlarm welke automatisch de bestanden aanpaste. Misschien is het zoiets.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Het kan zijn dat de bestanden niet geopend kunnen worden omdat de map 'Temporary Internet Files' aan zijn maximale grootte zit.

Het mail-programma probeert dan het attachment daar tijdelijk aan te maken maar de restricties op die map staan niet toe dat de map nog groter wordt. Maw: probeer eens temp internet files te verwijderen in IE/de map groter maken.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B