Toon posts:

Volume booster voor koptelefoon

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb dus een koptelefoon maar die speelt nogal matig ook al heb ik m'n hele volume open op zowel de koptelefoon en in windows

weet iemand hoe ik dit "boost"

bvd

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Lijkt me geen software probleem. Probeer het eens met een gevoeliger koptelefoon (die minder vermogen nodig heeft om hard te spelen) of desnoods, als je het geld hebt, met een koptelefoonversterker.

Verwijderd

Of een gewone versterker ertussen natuurlijk. (mij lijkt dat de eenvoudigste/goedkoopste oplossing)

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:06

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien heb je een kans dat je geluidskaart meerdere uitgangen heeft. Probeer dan de Line Out als je die hebt ipv de Stereo-uitgang op de kaart of juist andersom.

[ Voor 4% gewijzigd door DUX op 27-06-2003 01:04 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 20:32
Indien je met Windows zit: Open eens de volume controls en zet dan, behalve de master volume, die van "Wave" en "Midi" ook helemaal omhoog.

Verwijderd

JAh de ingebouwde versterker van een geluidskaart is maar heel zwak, omdat ze ervan uitgaan dat je er nog een versterker aanhangt. ALs alles op max staat is de enige optie een versterker ertussen te hangen :)

Verwijderd

Topicstarter
klein kickje maar,

maar wat zo vreemd. is vroeger had ik wel een programma waarmee je het geluid harder kon zetten dan windows zijn volume bar, alleen ben de naam kwijt

weet er iemand dan echt niks software matigs?

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 10:47
Hmjah ik heb dus ook dit probleem, ik heb zon gamevoice setje van Microsoft, zo kan je met een klein kastje naast je monitor switchen tussen je speakers en je headphone/headset. Ik moet echt alles keihard zetten om beetje goed te horen. Nu kijk ik tegenwoordig gewoon video in winamp 2.9x, daar kan je bij de equaliser het geluid nog wat opschroeven en is het wel gewoon goed te horen. Ik was ook op zoek naar zoiets maar dan voor algemeen geluid. Moet toch wel zoiets gemaakt zijn... niet?

Verwijderd

Topicstarter
jah..

maar als je het met winamp 2.9x opschroeft (gebruik geen 3.0 weet niet of het daar wel mee kan)
dan gaat hoe hoger je het doet je muziek/film kraken (geluid)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 10:47
Verwijderd schreef op 11 August 2003 @ 19:36:
jah..

maar als je het met winamp 2.9x opschroeft (gebruik geen 3.0 weet niet of het daar wel mee kan)
dan gaat hoe hoger je het doet je muziek/film kraken (geluid)
Oh valt bij mij best wel mee hoor. In films hem ik er geen last van, als je hem vollop omhoog draait wel jah. Niet als je hem een klein stukkie omhoog haalt.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Probeer de koptelefoon op een andere comp (waar het geluid wel goed te horen is met een andere headset) dan weet je of het aan de koptelefoon ligt..

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Pagina: 1