Ik probeer al een paar dagen via hotmail.com een extra account aan te maken voor mijn vrouw. Heb ik al tig keer eerder gedaan. Maar nu wil het niet lukken! Elke keer als ik op de homepage kies voor 'Meld je nu aan voor een gratis Hotmail-adres' krijg ik een pagina te zien waarop staat:
Cookies inschakelen
In je browser is het gebruik van cookies uitgeschakeld. Je dient cookies in te schakelen in je browser om .NET Passport te kunnen gebruiken.
Dat klopt dus niet! Cookies staan gewoon aan! Alle sites die werken met cookies werken gewoon. Ik heb het zelfs geprobeerd met handmatige cookie instelling. Niets werkt...
Is Hotmail in de war...? Kan je niet meer registreren...? Weet iemand of er wat aan de hand is...? Doe ik iets stoms...?
Ik draai Windows XP Home.
P.S. Ik kan overigens wel gewoon via al bestaande accounts inloggen op Hotmail... Alleen registreren lukt dus niet.
Cookies inschakelen
In je browser is het gebruik van cookies uitgeschakeld. Je dient cookies in te schakelen in je browser om .NET Passport te kunnen gebruiken.
Dat klopt dus niet! Cookies staan gewoon aan! Alle sites die werken met cookies werken gewoon. Ik heb het zelfs geprobeerd met handmatige cookie instelling. Niets werkt...
Ik draai Windows XP Home.
P.S. Ik kan overigens wel gewoon via al bestaande accounts inloggen op Hotmail... Alleen registreren lukt dus niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 23:05 ]