Toon posts:

Hotmail registreren lukt niet: cookies uit...?!? Nee!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een paar dagen via hotmail.com een extra account aan te maken voor mijn vrouw. Heb ik al tig keer eerder gedaan. Maar nu wil het niet lukken! Elke keer als ik op de homepage kies voor 'Meld je nu aan voor een gratis Hotmail-adres' krijg ik een pagina te zien waarop staat:

Cookies inschakelen
In je browser is het gebruik van cookies uitgeschakeld. Je dient cookies in te schakelen in je browser om .NET Passport te kunnen gebruiken.

Dat klopt dus niet! Cookies staan gewoon aan! Alle sites die werken met cookies werken gewoon. Ik heb het zelfs geprobeerd met handmatige cookie instelling. Niets werkt... :( Is Hotmail in de war...? Kan je niet meer registreren...? Weet iemand of er wat aan de hand is...? Doe ik iets stoms...?

Ik draai Windows XP Home.

P.S. Ik kan overigens wel gewoon via al bestaande accounts inloggen op Hotmail... Alleen registreren lukt dus niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 23:05 ]

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:01

MAZZA

Barbie is er weer!

ctrl-f5 die pagina eens :?

Verwijderd

ik heb het (sinds ik met XP werk) ook gehad niet met aanmelden en niet dezelfde fout melding maar wel dat ik niet onder ander e-mail adres mail kon ophalen erg irritant ik kan wel in mijn hotmail komen maar mailtje niet openen volgens mij ligt het aan MSN en/of cookies die er al op de HDD staan van hotmail (zeker weten doe ik het niet heb me er niet in verdiept)

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 18:59
ff .NET pasport afmelden :?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er achter wat het is! Het is heel vreemd, maar waar. En ik vertel het hier maar even voor het geval nog meer mensen er last van hebben.

Op de Hotmail homepage zie je links een smiley staan met daarnaast de tekst 'Meld je nu aan voor een gratis Hotmail-adres'. Als ik daar op klik kreeg ik dus de melding dat cookies uitstonden. Zonet probeerde ik het eens even op m'n werk, op een Apple computer, en tot m'n stomme verbazing kreeg ik daar dezelfde melding!!!

Toen zag ik opeens dat op de Hotmail homepage bovenaan een tab zit waarop staat 'Aanmelding voor een nieuwe account'. Ik klikte daarop en... toen kreeg ik wél het registratieformulier te zien! Vervolgens ging ik even terug naar de homepage, klikte op de die smiley en... die link werkt nu ook direct!
Die twee links zijn trouwens niet hetzelfde, sommige getallen verschillen, maar je komt uiteindelijk wel op exact dezelfde pagina uit.

Heel vreemd allemaal, moet ik zeggen, maar het werkt in ieder geval.