Uit het niets spontane reboots!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 03:50

GG85

.......

Topicstarter
Ik heb sinds een 2 dagenopeens last van spontane reboots tijdens het gamen. Het probleem is dat ik geen idee heb waar te zoeken! Er is niets aan mjn systeem veranderd zelfs de temperatuur is hetzelfde gebleven! Na een poosje aan het prutsen te zijn geweest heb ik SiSoft Sandra 2003 MAX maar gedownload en die op BurnIn test gezet waarbij hij naar mijn idee er bij de memory test uitklapte. Ik heb mijn systeem al downgeclockt en wat instellinkjes veranderd maar ook dat help niet wat opzich logisch is want mijn systeem loopt op deze snelheid/bios instellingen al 1.5 jaar perfect! Dat bijv. het geheugen kapot is geloof ik niet want als ik 2 dagen eMule etc laat aanstaan om te downloaden dan loopt ie perfect.
Ik begin hier knetter van te worden omdat het gewoon uit het niets is gekomen en er mijns inziens niets kapot is.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Of zij er progjes die je precies kunnen vertellen wat er fout zit? (lijkt me niet maar toch)
Alvast bedankt.

ps. Ik weet dat dit lijkt op een van de vele noob HELP ..... topics maar mijns inziens is dit toch echt iets anders.

[ Voor 6% gewijzigd door GG85 op 26-06-2003 22:41 ]

Verwijderd

Bord kapot, voeding?

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:45
Lijkt toch op een geheugenprobleem test het even met memtest

[ Voor 6% gewijzigd door michelc85 op 26-06-2003 22:43 ]

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 03:50

GG85

.......

Topicstarter
Ok, ga ik doen, maar toch vreemd dat ik hem idle 2 dagen (langer nog niet geprob.) kan laten draaien zondr problemen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GG85 schreef op 26 June 2003 @ 22:40:

[...]

ps. Ik weet dat dit lijkt op een van de vele noob HELP ..... topics maar mijns inziens is dit toch echt iets anders.
Dit graag lezen eer je post :)

Ongeacht wat er aan de hand is, dien je volledig te zijn. Je meldt niet om wat voor systeem het gaat, wat voor OS erop zit, welke BIOS instellingen e.d.

Ten tweede was je bij een kijk in de FAQ snel genoeg dit tegengekomen:

Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Al gezier? Vermeld dan wat je allemaal al geprobeerd hebt en welke resultaten je exact kreeg.

En lees even de GoT huisregels nog eens; als je die volgt voorkom je dat je in de toekomst de plank nog zo misslaat...

/faq - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.