pc als videorecorder via inet

Pagina: 1
Acties:

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Zie net deze site: http://www.vodio.com/EAKP6KRT/index.html?

Ik lees het nu voor de tweede keer door, maar zie het nog niet helemaal voor me. Ik snap de bedoeling natuurlijk wel, maar hoe werkt het en kan het? Of is het gewoon een grote HOAX?
Zover ik zie heb je geen tv kaart nodig, maar programmeer je je pc om tv programma's op te nemen via het inet.
Zit hier niets achter?

Wel een tvkaart nodig, dat wordt al een stuk duidelijker :-)

[ Voor 10% gewijzigd door buxx op 26-06-2003 22:38 ]

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:09

Jimbolino

troep.com

had je 2 min langer moeten lezen
normaal gezond verstand kom je ook een heel eind :)

btw, het is wel een mooi systeem, en voorzover ik lees is het gratis ?
alleen wel een beetje vreemd dat ze dit allemaal gaan zeggen
Geen verplichtingen en geen adders onder het gras!
maar zeker een mooi progje

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
-edit- laat maar

[ Voor 93% gewijzigd door m3gA op 26-06-2003 23:19 ]

Verwijderd

Computer!Totaal: "Vodio onze eerste keus om tv-opnamen via internet met de computer te programmeren"

Zoeken op hun site naar Vodio levert niks op dus mede wat m3gA zegt (zei) en het niet kunnen vinden van de quote kun je er van uitgaan dat het onzin is.

[edit]
Wat ook zou kunnen is dat de software gratis is en de services als bekijk uitgebreide TV gids, doorzoek de TV gids en e-mail alert op TV shows ook (staat namelijk expliciet vermeld), maar de mogelijkheid de programma's op te nemen dus niet gratis zijn omdat dit niet vermeld staat.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 23:27 ]

Verwijderd

Beetje laat, maar ach... moet kunnen toch :)

Alles is (tot nu toe) gratis! Het bestaat uit client software die samen werkt met de website. Het idee er achter is om vanuit bijv. je werk een opname instructie te sturen (handig als je moet over werken :P )

Gebruik het nu zelf een tijdje en moet zeggen dat het aardig werkt. Er worden (steeds) nieuwe releases uit gebracht, das altijd hoop vol.

Gr, Nexius.

Verwijderd

Werkt het ook met DVB(Digitaal Video Broudcosting) kaarten ?

Het klinkt wel intersant. Maar voor de programma gids is het niet nodig, heb toch epg en teletext.

Mmh, het werkt niet. Maar ik heb toch gelukig watch TV pro ^_^. Daar bij hoef je pc niet de hele dag aaan te staan en hij gebruikt gewoon de taakplanner van windows. Dat scheelt weer een programma op de achtergrond :).

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2003 20:12 ]

Verwijderd

Playroll, is geen onzin, lees het magazine van die maand er maar op na. Waarschijnlijk publisht CT niet alles op hun site wat ook in hun blad staat. Maar quote is correct. En de verdenking dat sommige diensten wel betaaldiensten zijn is ook niet juist - je had het heel eenvoudig kunnen controleren voor je het schreef door je aan te melden... en zie... alles is gratis. Soms is het echt makkelijker om eerst even te kijken, voor je zoiets stelt...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2003 22:37 ]

Pagina: 1