ik heb hier een vpn server opget met windows 2003 server en dat werkt gewoon, nou wou ik ipx ook laten werken voor wat games dus heb op server en client (XP) de ipx protocols geinstalled, maar zodra ik probeer te connecten naar de server krijg ik deze bericht:
TCP/IP CP connected succesfully
IPX/SPX or compatible CP reported error 733: A connection to the remote computer could not be completed
ik kan dus wel gewoon verder connecten via tcp/ip maar dat kon ik al, enige ideeen wat het kan zijn, heb al microsoft site afgezocht naar de fout code maar daar hebben ze het over als de tcp/ip de probleem heeft en google heb ik ook weinig nuttige dingen kunnen vinden.
dus ik hoor graag enige ideen
TCP/IP CP connected succesfully
IPX/SPX or compatible CP reported error 733: A connection to the remote computer could not be completed
ik kan dus wel gewoon verder connecten via tcp/ip maar dat kon ik al, enige ideeen wat het kan zijn, heb al microsoft site afgezocht naar de fout code maar daar hebben ze het over als de tcp/ip de probleem heeft en google heb ik ook weinig nuttige dingen kunnen vinden.
dus ik hoor graag enige ideen