Kwaliteit toetsen Logitech Cordless Desktop

Pagina: 1
Acties:

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik een mooie Logitech Cordless Desktop MX, en dat bevalt me zeer goed.

Wat me echter opvalt is dat de opdrukken op de toetsen van het keyboard een beetje "opgeplakt" lijken.
Uiteraard is het opgeplakt (dat is bij de meeste keyboards zo), maar het ziet er toch een beetje vreemd uit. Net alsof ze er vrij snel af kunnen slijten.

Nu vraag ik mij af: Hoe is het met de kwaliteit van de opdrukjes???
Er zijn toch vast al mensen die zo'n keyboard al een beetje langer hebben?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Logitech is het beste wat er is (correct me if i'm wrong) dus lijkt me sterk.

• Theelepel88
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-08-2024
idd.ik hoor ook allen positiefe dingen over Logitech

lees de draad voordat je blaat

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 22:05:
Logitech is het beste wat er is (correct me if i'm wrong) dus lijkt me sterk.
Nou het beste weet ik niet, maar ik dacht inderdaad wel dat het vrij goede stuff was....

Vandaar dat ik het raar vind..

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

mischien moet de inkt nog drogen :o

• pascalheister
  • Laatst online: 30-12-2025
wat vind je van de muis dan die erbij zit de MX 700

Fijn ding he?

ik heb die muis nu ong.2,5 maand en bevalt me perfect

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
pascalheister schreef op 26 June 2003 @ 22:15:
wat vind je van de muis dan die erbij zit de MX 700

Fijn ding he?

ik heb die muis nu ong.2,5 maand en bevalt me perfect
Nou het is ff wennen...

Ik stap over van zo'n blauwe koelkast (Mouseman wheel of zo), en die had wel een lekkere duimbutton...

Nu heb ik een relatief kleine muis, met 2 ietwat appart gepositioneerde knoppen..
Het moet nog ff wennen met gamen :P

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb dan niet het exacte toetsenbord als jou, maar ik heb al wel wat meerdere toetsenborden gezien / onder handen gehad met hetzelfde wat jij nu bedoelt. De opdruk ging er bij mij niet snel van af, het werd na ongeveer 2 maanden gebruik wel iets minder, maar dat heb je bij elk toetsenbord (wat vuil enzo). Volgens mij is het meer een teken van nieuwheid. ;)
Niks om zorgen over te maken dus.

En over de kwaliteit enzo... tsja, het is wel duidelijk dat iedereen hier op GoT erg te spreken is over Logitech, maar veel mensen zeggen hetzelfde over Microsoft. Laat dit dus geen "Logitech 0wnt" topic worden. ;)

offtopic:
Hm, jammer dat je die blauwe Mouseman Wheel optical hebt weggedaan, dat vind ik dus echt de beste muis die er ooit gemaakt is. :) En ja, ik heb meerdere muizen gehad. :) (ik heb nu de MX500)

[ Voor 16% gewijzigd door Laurent op 26-06-2003 22:21 ]

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
Om het in "Red Alert 2" termen te stellen: Time will tell.... Sooner or later, time wil tell :+

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:00

Sick Nick

Drop the top!

heb dat toetsenbord (draadloze model, zwart met draaiknop voor volume) en de opgeplakte zooi zit er nog prima op. Zelfs na een keertje wassen zit het nog dus denk dat het wel slijtvast is :D

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

De eerste cordless desktop opticals van logitech (zit hetzelfde toetsenbord bij als bij de cordless desktop MX's) staan er om bekend dat de letters redelijk vlot vervagen, dit is bekend bij Logitech, en werd zonder problemen omgeruild. Die nieuwere serie toetsenborden, die dus ook bij de Cordless Desktop MX zit, hebben er geen last van. De opdruk lijkt er een beetje opgeplakt, dit is echter bij de witte versies net zo. Alleen op zwart zie je die grijzige waas gewoon beter.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 07:12
ik heb die ook (niet de MX versie helaas, ik heb die mx er apart bijgekocht :(), en ik weet wat je bedoeld, het is alsof het stickertjes zijn met het cijfer/letter/etc. Maar ik kan je geruststellen ik heb m nu een half jaar en er is er nog geen een aan mn vingers blijven plakken :p dus dat zit wel goed hoor :)

• Theelepel88
  • Laatst online: 31-08-2024
logitech is dan wel goed maar ik heb een maand of 4 geledne een trust toetsenbord gekocht......
niet 1 van mijn favourite merken, maarja geld tekort en dit toetsenbord was lekker goedkoop... deze letters zitten er ook nog op ( oo al worden sommige vaag, maar dat komt voornamelijk door vuil gok ik ) dus ik denk dat je neit snel een toetsenbord vind waarbij de letters aan je vingers blijven plakken.

Is dat desktopje dat je nu hebt een beetje relaxed? mijn neef zegt van wel maar tjah ik hoor het graag van meerdere mensen ;) ben nml aan het sparen voor het mx desktopje ( ja een 15 jarige student heeft nu eenmaal niet veel geld ;) )

lees de draad voordat je blaat

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Dat lijkt bij die van mij ook zo en daar zitten na een half tot driekwart jaar nog steeds alle lettertjes mooi op en het wordt toch vrij intesief gebruikt dit Logitech Cordless Keyboard van mij :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• WarMaster
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Topicstarter
Om even in te haken op trust: Ik heb jaaaaaaaaaaaaren een Trust Direct Access keyboard gehad (oftewel een Silitek), en die is echt werkelijk nog perfect na echt EXTREEM intensief gebruik!

Sommige toetsen zijn een beetje glad maar de letters zijn ronduit nog perfect!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

WarMaster schreef op 26 June 2003 @ 22:19:
[...]

Nou het is ff wennen...

Ik stap over van zo'n blauwe koelkast (Mouseman wheel of zo), en die had wel een lekkere duimbutton...
Ik heb dezelfde overstap gemaakt en moet je zeggen, gister heel toevallig nog even met die blauwe gewerkt, getver, echt niks meer, doe mij maar die mx700 met die vele knoppen, ideaal!
Pagina: 1