• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
Een vrined van mij heeft in belgie zo' camera gekocht die laatst hier in nederland ook in de aanbieding is geweest.

Nu is het rare wanneer hij usb inplugged en de camera aanzet windows hem niet herkent als schijf. Sterker nog, hij ziet niet dat hij in de usb zit. Dacht dat het aan zijn pc lag, maar nu heb ik het ook zelf bij mij geprobeerd. Ook zonder resultaat, hij herkende hem ook niet..

Nu heb ik eens gekeken naar het compact flash geheugen (128mb). NU staat er zelf op dat het voor een Md9697 is Maakt dit uit? Is dit een fout van de aldi??

Ik weet zelf iig geen raad meer, driver van de cd zijn trouwens geinstalleerd daarna nog geen respons ervan.

IEmand een idee? Want volgens mij ligt het aan de kaart..

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
welke versie windows(w95 heeft probs met usb),en zo ja werkt de usb wel goed(andere usb-apparaten testen?),en eerst drivers installeren,daarna camera inpluggen en drivers worden geladen.

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:30
Òw sorry, wa sik vergeten te vertellen. Hij gebruikt windows xp zelf ook. Usb werk prima met andere apparaten, alleen met die Camera niet....

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Stomme opmerking misschien, maar heeft 'ie de camera wel op de 'afspeel-stand' gezet?

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

of de usb driver van de camera erbij gekregen?

• maroesjk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10-2025

maroesjk

from the ash rose a great bird

Er is een eerder topic geweest met een soortgelijk probleem, waar men de CF kaart fat32 had geformateerd. Deze camera kan alleen fat16 aan.....

There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.

Pagina: 1