Toon posts:

Wanadoo + SMC ADSL Barricade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Gisteren heb ik een SMC ADSL Barricade 2 port Router with Built in ADSL Modem gekocht.
Dit is een Router met een USB aansluiting voor de hoofd PC en een UTP aansluiting voor een 2e PC/Lap-Top.
Deze modem en router moet mijn Alcatel Speedtough modem van mijn ADSL Basic abonement vervangen. Nu krijg ik echter de verbinding niet geconfigureerd
door middel van het browser configuratie programma. Het "sync" lampje blijft met elke geprobeerde configuratie knipperen, wat niet hoort.
Volgens de diagnose functie gaat het mis zodra er een handeling met het IP wordt uitgevoerd.

Ik heb de volgende gegevens via de Wanadoo helpdesk verkregen:
DNS
VPI/VCI
DCPH Hostman
subnet
en het feit dat ze PPPoA gebruiken.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de router moet configureren? Ik begin echt ten einde raad te worden.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:21
Is het je inmiddels gelukt om een oplossing te vinden, ik heb hetzelfde probleem met een barricade modem en planet internet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

w-k-pieters schreef op 27 July 2003 @ 13:21:
Is het je inmiddels gelukt om een oplossing te vinden, ik heb hetzelfde probleem met een barricade modem en planet internet.
Als je ene Doe-het-zelf pakket hebt, dan staat er ergens hoe je het modem, moet configureren.

Gevonden: http://www.kpnadsl.nl/support/GAW_eth.html en dan naar hoofdstuk 9 & 11 :)

[ Voor 13% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-07-2003 17:42 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet