Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Je kan ergens in het registry dat automagische achtervoegsel veranderen... ff zoeken hoor...
als je alleen 'tweakers' invult op de adresbalk zoekt IE automatisch naar een bijbehorend domein... en als je de nederlandse IE hebt, zal IE ook naar een .nl domein zoeken... maar je kunt idd ook iets in het register veranderen daarvoor...
Launching containers into space
Hier niet hoor, Gaat gewoon elke keer naar .com, welke site je ook invultWhieee schreef op 26 June 2003 @ 19:57:
als je alleen 'tweakers' invult op de adresbalk zoekt IE automatisch naar een bijbehorend domein... en als je de nederlandse IE hebt, zal IE ook naar een .nl domein zoeken... maar je kunt idd ook iets in het register veranderen daarvoor...
Verwijderd
In HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\UrlTemplate kan je wel aangezen wat hij gaat proberen als je (bv) "tweakers" invult. Ik kan niet de key vinden waarmee je "ctrl-enter" kan configureren...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 20:07 . Reden: typo ]
Klopt, dat lukt wel. Maar als iemand het misschien weetVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 20:06:
In HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\UrlTemplate kan je wel aangezen wat hij gaat proberen als je (bv) "tweakers" invult. Ik kan niet de key vinden waarmee je "ctrl-enter" kan configureren...
Thnx iig
Verwijderd
In Google het eerste antwoord: http://www.pc-active.nl/toonArtikel.asp?artikelID=238
Hopelijk heb je daar wat aanIn uw reactie op de brief ‘CTRL+Enter’ door Peter Visser in het juninummer van PC-Active, wordt door u gesuggereerd dat de www en .com instelling in Internet Explorer zijn ingebakken. Dit is niet het geval. Waar dit in het register staat weet ik ook niet, maar ik ken wel een programma dat deze instellingen kan veranderen: X-Teq X-Setup, te vinden op www.xteq.com. Met dit programma kun je overigens nog veel meer instellingen van Windows veranderen. De .com instelling is te vinden onder: Internet -> Internet Explorer -> Other -> URL Templates. Er zijn maximaal vijf templates in te stellen, waarvan er vier standaard door Windows zijn ingevuld. Even .nl bovenaan toevoegen en klaar is kees!
JORRIT SCHIPPERS, E-MAIL
Het door u genoemde programma hebben we voor de geïnteresseerden geplaatst in de shareware-rubriek op de cd-rom bij het juli/augustus nummer. X-Setup is freeware en kent geen beperkingen in de functionaliteit. Een ander bekend ‘tweak’-programma, TweakUI van Microsoft, vindt u tevens in de shareware-rubriek. Beide programma’s zijn ook geschikt voor Windows Me.
Okee, dank je wel. Hier heb ik idd wat aan. ff uitproberenVerwijderd schreef op 26 June 2003 @ 20:26:
In Google het eerste antwoord: http://www.pc-active.nl/toonArtikel.asp?artikelID=238
[...]
Hopelijk heb je daar wat aan
Pagina: 1