Ik heb een Sitecom DC202 gekocht en deze volgens de instructies aangesloten op het modem en de rest van het netwerk.
Het mac adres van de netwerkkaart waar het modem eerst op zat aangesloten, heb ik gekopieerd in het geheugen van de router, zodat deze nu hetzelfde mac adres heeft. Hierdoor krijgt de router een ip van de kabel-provider (Kabelfoon).
Probleem: Ik kan alleen maar pingen naar bijvoorbeeld tweakers.net. Meer niet. Soms laadt de browser langzaam een pagina.
*De router is getest op een ander modem van de Kabelfoon (welke wel ppp0p ondersteunt), hierop werkt het wel.
*De nieuwste firmware zit op de router.
*DDos beveiliging staat uit.
*DMZ (bypass firewall) zowel aan als uit werkt het niet.
*Firewalls op de clients uit.
*Search gebruikt.
Het mac adres van de netwerkkaart waar het modem eerst op zat aangesloten, heb ik gekopieerd in het geheugen van de router, zodat deze nu hetzelfde mac adres heeft. Hierdoor krijgt de router een ip van de kabel-provider (Kabelfoon).
Probleem: Ik kan alleen maar pingen naar bijvoorbeeld tweakers.net. Meer niet. Soms laadt de browser langzaam een pagina.
*De router is getest op een ander modem van de Kabelfoon (welke wel ppp0p ondersteunt), hierop werkt het wel.
*De nieuwste firmware zit op de router.
*DDos beveiliging staat uit.
*DMZ (bypass firewall) zowel aan als uit werkt het niet.
*Firewalls op de clients uit.
*Search gebruikt.