he hoi
voor een beeldbank ben ik nu een download functie aan het bouwen. De gebruikers kunnen. dmv een winkelwagentje hun foto's selecteren en dan krijgen ze de keuze om ze in hoge resolutie te downloaden of te bestellen.
wanneer ze nu kiezen voor downloaden zou ik graag willen dat de bestanden allemaal achter elkaar los worden aangeboden om te downloaden.
hiervoor gebruik ik het het volgende.
file.php
wanneer ik dit in een while loopje laat lopen pakt hij alleen maar de eerste.
ik heb ook geprobeerd om per foto een formulier te posten naar file.php. maar dan pakt hij ook alleen maar de eerste.
misschien iemand hier een oplossing voor.
peter
voor een beeldbank ben ik nu een download functie aan het bouwen. De gebruikers kunnen. dmv een winkelwagentje hun foto's selecteren en dan krijgen ze de keuze om ze in hoge resolutie te downloaden of te bestellen.
wanneer ze nu kiezen voor downloaden zou ik graag willen dat de bestanden allemaal achter elkaar los worden aangeboden om te downloaden.
hiervoor gebruik ik het het volgende.
file.php
PHP:
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| $pad = "het/pad/"; $file = $row_winkelwagen['bestandsnaam']; $ext = strtolower(substr(strstr(substr($pad.$file,-7), "."),1)); if ($ext != "inc" and $ext != "php" and $ext != "log" and $ext != "txt" and $ext != "entrys" and $ext != "js" and $ext != "ini" and $ext != "psd") { $filename = basename($pad.$file); $len = filesize($pad.$file); header("Cache-control: private"); header("content-type: application/stream"); header("content-length: $len"); header('Content-Disposition: attachment; filename="'.$filename.'"'); $fp=fopen($pad.$file, "r"); fpassthru($fp); // exit; } else { print($ext); print "<br><br>"; print "En dat mag dus niet..."; } |
wanneer ik dit in een while loopje laat lopen pakt hij alleen maar de eerste.
ik heb ook geprobeerd om per foto een formulier te posten naar file.php. maar dan pakt hij ook alleen maar de eerste.
misschien iemand hier een oplossing voor.
peter