Het probleem:
Ik heb een optie op een 2e hands videokaart, het gaat hier om een Geforce 4 440 mx. Leuk dingetje d8 ik voor een leuke prijs. Nou heb ik hem geprobeerd. Maar dat levert niet zo veel op
. Toen ik Unreal TOurnament ging spelen liep ie vast. goed vast. Zwart beeld, pc stopt. Hetzelfde geld voor 3dmark2001 en in mindere mate (o_O) voor VIce City. Soms stopt ie ook tijdens opstarten.
Acties ondernomen:
-Temperatuur gecheckt; 30-35c - kast opengezet goede luchtstroom, geen hitte van agp-slot/ kaart
-Memory(SDRAM-moederbord) gecheckt op fouten, nix gevonden
-Bios updates gezocht, niet gevonden
-Bios aangepast (Naar AGP 2x ipv. 4)
-Drivers geupdate, nieuwste directx etc.
Conclusie:
Waarschijnlijk geen nieuwe videokaart voor mij

Iemand nog een idee/suggesties?!
Ik wordt er in ieder geval erg moe van
Adios Amigos!
###System Specs:###
272kb aan textzooi, kijk maar ff: (edit: van me ouder videokaart , indien nodig wil ik wel proberen een specs te maken van systeem met gf4)
<a href="http://home.wanadoo.nl/famlagas/System Report.txt" target="_new">System Report.txt</a>
Ik heb een optie op een 2e hands videokaart, het gaat hier om een Geforce 4 440 mx. Leuk dingetje d8 ik voor een leuke prijs. Nou heb ik hem geprobeerd. Maar dat levert niet zo veel op
Acties ondernomen:
-Temperatuur gecheckt; 30-35c - kast opengezet goede luchtstroom, geen hitte van agp-slot/ kaart
-Memory(SDRAM-moederbord) gecheckt op fouten, nix gevonden
-Bios updates gezocht, niet gevonden
-Bios aangepast (Naar AGP 2x ipv. 4)
-Drivers geupdate, nieuwste directx etc.
Conclusie:
Waarschijnlijk geen nieuwe videokaart voor mij
Iemand nog een idee/suggesties?!
Ik wordt er in ieder geval erg moe van
Adios Amigos!
###System Specs:###
272kb aan textzooi, kijk maar ff: (edit: van me ouder videokaart , indien nodig wil ik wel proberen een specs te maken van systeem met gf4)
<a href="http://home.wanadoo.nl/famlagas/System Report.txt" target="_new">System Report.txt</a>
[ Voor 8% gewijzigd door Zeus op 26-06-2003 16:42 ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "