Toon posts:

Last van zo'n balkje met reclame bovenin.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met Internet Explorer een beetje ga surfen voor wat backups voor me muziek en games ;) en natuurlijk voor de gewone gebruikelijke stuf krijg ik zo'n irritand balkje met een searsch optie en allemaal reclame over news, gambling, books en entertainment enzo, kent iemand dit, en weet je hoe ik dit weg kan krijgen. Ik kan het wel uitschakelen, maar nadat ik IE weer opnieuw open is het weer terug. :( Kan iemand me helpen??

Ik heb ff geen plaatje, want ik weet niet hoe ik plaatjes in me berichten krijg, kan iemand me daar ook mee helpen??

Gr SuPpA WoBbE :7

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 13:52
Ad Aware downloaden, zal wel weer spyware zijn.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
als je even in je register en op je hd zoekt naar de naam van die werkbalk (kijk even in menu van IE), dan kun je em ook zelf verwijderen. (moet wel in msdos gloof ik, want anders wil ie niet weg.) Ik weet niet of adaware em ook vind, maar je kan t proberen. Owja dat plaatje staat wel in de faq hoe je dat moet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al geprobeerd, maar was ik er ff vergeten bij te zeggen, maar bedankt voor je reactie

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-08 00:03

NBK

Weercam-Avatar

Yep, 100% zeker spyware. kijk op http://www.webattack.com/get/adaware.shtml voor ad-aware 6 die haald 'm eraf...

[ Voor 10% gewijzigd door NBK op 26-06-2003 16:44 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik heb Ad-Aware 6 al 20 keer gedraaid, en hij vind m niet!! En die naam van de 'werkbalk' is: rbrdreaqupk, waar die naam op slaat weet ik niet!!

:+ SuPpA WoBbE :7

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
Probeer anders SpyBot - Search and Destroy, deze heeft over 't algemeen iets betere herkenning. Verder kun je in je lijst met software kijken of daar iets raars tussen zit, of 't balkje zelf in 't register te verwijderen

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
dat heb ik dus ook bij iemand verwijderd en wel zo: eerst alle registersleutels verwijderen, dan zoeken op de HD naar de exe van die werkbalk (ergens in prgram files). Dan opnieuw opstarten in dos en dat ding verwijderen. Als het goed is is ie dan weg.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat zou kunnen, maar me pc kan 'm niet vinden. en hoe kom ik bij die register sleutels??

Verwijderd

Als ik het goed heb staat hij geinstaleerd bij software?
Deinstaleren,moet je code inkloppen goed kijken,en weg is het

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 16:57:
ja, dat zou kunnen, maar me pc kan 'm niet vinden. en hoe kom ik bij die register sleutels??

Start --> Run--> Regedit --> Enter :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ondertussen kennen we je naam wel: die staat ook gewoon naast je post. Steeds groeten is dus niet echt nodig ;)

En aangezien IE geen OS is, verplaats ik je vraag naar Software Algemeen.

Ontopic: geef eens een screenshot. Waarschijnlijk een oude bekende: kijk ondertussen even in de SA FAQ over spyware.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:36

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmm,dat is waarschijnlijk hotbar of hoe het ook heten mag,gewoon uninstallen en dan nogmaals door the registry opzoek naar keys

registry => start=>uitvoeren=>regedit=>en dan gaan zoeken naar hotbar als dat het progsel is.

[ Voor 17% gewijzigd door mrsar op 26-06-2003 17:01 . Reden: 2x hoeft iets nie :) ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:56
Op 'mijn' forum was er ook iemand met een erg diep verstopte balk, ik denk dat je die bedoelt.

PIC van de balk:
http://www.afzetters.nl/images/bannergezicht.jpg

De oplossing hiervoor staat hier:
code:
1
http://www.spywareinfo.com/articles/lop/

Wat heb ik toch een goed humeur vandaag, jij had natuurlijk die screenie moeten verzorgen :)

edit:
Wh00ps lay-out vern**ken :P , dan maar een linkje, let niet op de URL plz ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Bezzerk op 26-06-2003 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat verplaatsen is goed, maar ik heb t ook gewoon in m'n explorer, dus als ikdeze computer open enzo, dus t zit toch een beetje int goeie forum enzo, maar het is geen progje, want het staat niet bij m'n programma's

Verwijderd

Topicstarter
ow, dat is 'm, en ik ben heel blij met je goede humeur, hou dat maar, is goed voor de forums ;)

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Deze klote banner in me Internet Exporer had ik nou ook :( Damn, dat soort mensen mogen ze van mij echt ceremonieel afknallen die dit soort zieke dingen bedenken waar je zelf niet eens om gevraagd hebt.

Bij mij zag ik het vanaf het moment dat ik MSN Plus! had geinstalleerd.. Tijdens de installatie van dat programma komt er nog allerlei prul mee.. dus oppassen ermee :P

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal mee eens, afknallen die gasten, of misschien helpt een flinke klap met een hamer 8)7

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-09 21:29
ik had er ook last van. van zo`n balkje
maar sinds ik ad-aware op de pc heb.
helemaal geen last meer van.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-08 00:03

NBK

Weercam-Avatar

Ik snap er niks van dat je hem niet hebt gevonden met ad-aware. Ik heb er namelijk bij een vriend van me hetzelfde balkje verwijderd. Heb je wel geupdate?

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Topicstarter
yep ik heb geupdate, 'k ben 't nu met Spybot aant proberen, gaat tot nu toe prima, hij heeft 28 bestanden van lop gevonden en is nu bezig om ze allemaal te verwijderen

Verwijderd

Ik weet wat je hebt... LOP!

je moet ff dit bestandje downloaden en dan die shit uninstallen, dan ist er zo vanaf
ik had dit ook 2 dagen geleden..

http://members.home.nl/rodajc/klote_lop.exe

met spyware krijg je die shit er niet vanaf, want het verandert elke keer in het register en op je pc..
Pagina: 1