Toon posts:

Slideshow met URL's

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb een probleem, alleen ik weet niet hoe ik dit op moet lossen:
Ik heb namelijk iets nodig(liefst iets met Internet Explorer) waarbij ik een slide show kan maken van urls/plaatjes. Per systeem zijn er bijvoorbeeld een stuk of 10 plaatjes beschikbaar. Via "iets" moet deze URL's af worden gegaan. Alleen weet ik niet hoe dit moet.
==de tijd van elke url/plaatje moet vrij instelbaar zijn(van te voren 1 keer).
==de url's hoeven maar 1 keer ingevoerd te worden, daarna niet meer.

dus na 1 keer invoeren moet ik een soort slideshow zijn waarbij de plaatjes van verschillende URLS na elkaar worden getoond.
Wie weet hoe ik dit kan aanpakken???

MvG Heico van de Kamp

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Uhm, wat heb je zelf al geprobeerd? Wat lukte wel, wat niet, wat waren de foutmeldingen, wat is het betreffende platform?
Kortom lees de P&W FAQ es en geef eens wat meer gegevens :)

We blijven hier immers een programmeursforum, niet een 'maak dit even'-forum

[ Voor 19% gewijzigd door Glimi op 26-06-2003 16:16 ]

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Dit is met elk platform/taal wel te realiseren, zowel serverside als clientside, de vraag is echter waar je voorkeur naar uit gaat en welke taal je al beheerst.
Zoek maar eens met Google op 'slideshow' en de desbetreffende taal waarin je het wilt realiseren ;)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Topicstarter
Hier wat code, (javascript)

htmlStr += '<td align="center">[img]"'+[/img]';

ssImages[0] = "http://www.niddk.nih.gov/health/nutrit/pubs/winteen/assets/bike.jpg"
ssImages[1] = "http://www.parking.vt.edu/images/bike.gif"
ssImages[2] = "http://www.elks.org/gallery/images/bike-rider.gif"

Hier de vraag, hoe laat ik de inhoud van een internet pagina zien, in niet zo een specifiek plaatje?

alvast bedankt

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Hier de vraag, hoe laat ik de inhoud van een internet pagina zien, in niet zo een specifiek plaatje?
Javascript is meer iets voor de buren in /13 ;)
Wat je kan doen is een pagina in een frame te laden en de locatie hiervan om de x sec te vervangen door een van de waarden uit je array :)
edit:

Maar zoals ik al zei is dit iets wat ook met Google goed is te vinden. :)

[ Voor 23% gewijzigd door DeverauX op 26-06-2003 17:34 ]

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Javascript en HTML zijn voor de buren van Webdesign & Graphics, echter de mods aldaar willen het topic in deze onduidelijke toestand niet over de schutting geknikkerd krijgen, dus op slot. Lees de W&G FAQ even door voordat je aldaar een duidelijker topic opent. :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.