[outlook] mail onder elk account ophalen

Pagina: 1
Acties:

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:31
IK heb @home en wil graag dat ik de mail onder elk account kan ophalen. Als ik nu de mail onder "persoon1 ophaal", kan "persoon2" deze niet meer lezen of hij moet onder de andere naam inloggen.
is hier een oplossing voor?

[ Voor 7% gewijzigd door _sepulnation_ op 26-06-2003 15:53 ]

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Bestanden op de mailserver laten staan? Imap gebruiken? Mailserver maken?

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

mailserver draaien en alle e-mail van beide boxen (van @home) naar beide boxen lokaal zetten.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Coolhva schreef op 26 juni 2003 @ 16:09:
mailserver draaien en alle e-mail van beide boxen (van @home) naar beide boxen lokaal zetten.
En al ie nou geen mailserver heeft? :?
Volgens mij heeft ie het gewoon over 1 PC'tje met 2 useraccounts die beide dezelfde mailbox moeten delen. In dat geval gewoon .pst bestand van persoon 2 verwijderen. Dit bestand is te vinden onder C:\Documents and Settings\persoon1\Applicationdata\Localsettings\Outlook of iets in die geest, maar dan heb ik wel over XP of 2k. '98 of ME weet ik niet precies meer.
Vervolgens Outlook openen en dan vraagt Outlook als het goed is om een nieuwe locatie voor het .pst bestand. Geef dan het bestand aan van persoon 1. Deze moet die map dan wel sharen natuurlijk. Zet voor het gemak het Outlook mapje van persoon 1 (ook in dezelfde map te vinden maar dan voor persoon 1 (8> ) ook in een andere map welke je shared, zo hoef je niet de gehele 'Documents and Settings'-map te sharen. Je moet wel 'verborgenbestanden weergeven' aanzetten anders zie je bovenstaande map niet.

[ Voor 68% gewijzigd door jagermeister op 27-06-2003 00:40 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER