I just can't believe all the things people say.
 Why must I deal with this shit, every fuckin' day?
            Welke Winamp versie?  Het is bekend dat Winamp3 iig een erg stuk logger is dan 2.x
 Het is bekend dat Winamp3 iig een erg stuk logger is dan 2.x
Heb je ook WaveOut oid geprobeerd? (Geen id of het geluid dan nog in Commander Keen doet maar je kan het proberen )
)

Heb je ook WaveOut oid geprobeerd? (Geen id of het geluid dan nog in Commander Keen doet maar je kan het proberen
 )
)
                    C:\>_
            Ah, het geluid in Commander Keen is toch niet echt van belang ofzo...  Ik heb btw Winamp 2.90 (ik weiger winamp 3 te gebruiken met al zn stomme frutsels
 Ik heb btw Winamp 2.90 (ik weiger winamp 3 te gebruiken met al zn stomme frutsels  )
) 
Met WaveOut heb ik het zelfde probleem... Zou ik ms de Pre-buffer moeten verhogen ofzo? (staat nu op 0 ms)
                     )
) Met WaveOut heb ik het zelfde probleem... Zou ik ms de Pre-buffer moeten verhogen ofzo? (staat nu op 0 ms)
            Misschien de prioriteit van Winamp hoger zetten, ff in de winamp preferences menuutjes zoeken. Zet em op high of realtime.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
            Woei thnx! Dat helpt opzich wel  Ik heb nu de priority op High gezet, en buffer van WaveOut plugin op 400 ms, en pre-buffer op 100 ms... scheelt idd! Thnx!
 Ik heb nu de priority op High gezet, en buffer van WaveOut plugin op 400 ms, en pre-buffer op 100 ms... scheelt idd! Thnx!  

en anders ff op mono zetten...kan misschien ook wel wat schelen

Pagina: 1

:strip_exif()/u/38366/fhqwhgads.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/13491/crop6090611b3ace9.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/16422/crop5aeaddaca37a5_cropped.jpeg?f=community)