• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Toen ik de bekende "T-Mobile met T68i" problemen kreeg, tezamen met de andere problemen op mijn phone, heb ik hem ter garantie aangeboden.

Ander problemen waren:
-Microfoon deed het soms niet, waardoor andere mensen alleen gekraak hoorden en heel zacht mijn stem.
-Spontaan uitvallen van de telefoon (niet de no-bug)

SE heeft toen heel dwars het display vervangen, uiteraard waren mijn problemen hiermee niet verholpen. Dus twee weken later heb ik hem weer ingeleverd. Wat doet SE ze updaten de firmware maar weer eens en sturen hem terug.

Wordt ik gisteren ineens gebeld dat ik mijn telefoon eensmoet aanzetten! Want de persoon kreeg de hele tijd mijn voicemail. Ik had gewoon goed bereik en mijn phone stond dus gewoon aan.
Ik mijzelf dus eens gebeld met de vaste phone en gekeken naar mijn bereiek. Ik had dus echt 100% zeker te weten goed bereik, 3-4 streepjes, en ik kreeg telkens de voicemail.

Kortom na twee keer inleveren van mijn phone zijn mijn problemen nog steeds niet verholpen :(

Ik kan mijn phone nu wel weer ter garantie aanbieden, maar dan doen ze bij SE toch niks nuttigs. Dat deden ze de vorige keer immers ook niet. En dan ben ik mijn telefoon weer twee weken kwijt, waar ik ook geen zin in heb. Hoewel mijn bijna uit elkaar vallende oude telefoon het op veel gebieden toch een stuk beter doet.

Wat kan ik nu het beste doen? Zodat ik er wel zeker van ben dat mijn phone gerepareerd wordt?

Ik heb de telefoon nu 7 maanden, en als ik hem nu weer ter garantie aanbiedt zou dat al de 5e!!! keer worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 26-06-2003 15:08 . Reden: kleine aanvulling ]

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
weet je zeker dat het aan je foon ligt, en niet aan een oude simkaart oid?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 03:54

Korakal

Up up up!

Opnieuw opsturen en een brief erbij schrijven dat je het NIET accepteert, en een nieuw toestel vraag (eist? nee eisen kan niet). Laat ze heel uidelijk merken dat je je vertrouwen bent verloren in hen en dat dit niet kan zo!

[ Voor 7% gewijzigd door Korakal op 26-06-2003 15:13 ]

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-02 15:43
Misschien eerst eens bellen met SE voor je iets opstuurt, op een rustige toon je probleem voorleggen, duidelijk vermelden dat het de vijfde keer is dat het toestel in 7 maanden defect is. Vraag hen zelf om een goede oplossing, misschien om een schriftelijke bevestiging dat als ze hem dit keer niet goed repareren, dwz dat het toestel binnen de garantietermijn weer zonder eigen schuld defect gaat, dat je dan een nieuw toestel van SE krijgt aangeboden o.i.d.?

Ik heb er zelf geen ervaring mee (gelukkig) maar als je rustig je probleem uitlegt en een zinnig voorstel doet, zijn de meeste bedrijven wel bereid om te luisteren en samen tot een oplossing te komen.

Flickr

• Oscar Mopperkont
Frieda schreef op 26 June 2003 @ 15:11:
weet je zeker dat het aan je foon ligt, en niet aan een oude simkaart oid?
Simkaart is net zo nieuw als de phone. Verder lijkt mij het vreemd dat, als ik zie dat ik bereik heb, en iemand krijgt toch mijn voicemail dat het aan de simkaart ligt.

Dat is gewoon het bekende T-Mobile T68i probleem. Alleen bij anderen is dat blijkbaar wel opgelost.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op 26 June 2003 @ 15:41:
[...]

Simkaart is net zo nieuw als de phone. Verder lijkt mij het vreemd dat, als ik zie dat ik bereik heb, en iemand krijgt toch mijn voicemail dat het aan de simkaart ligt.

Dat is gewoon het bekende T-Mobile T68i probleem. Alleen bij anderen is dat blijkbaar wel opgelost.
ik heb een nieuwe simkaart moeten bestellen omdat die van mij na 4 jaar vage dingen ging doen.. plotseling geen bereik hebben, terwijl de phone aangaf van wel.. ik dacht eerst dat t aan de phone lag, maar toen ik een nieuwe phone kreeg waren de problemen nog t zelfde.. vandaar dat ik eraan dacht.

kan je niet een afspraak maken met een servicecenter en daar even op de koffie gaan om je problemen rustig te bespreken?

• Oscar Mopperkont
Frieda schreef op 26 June 2003 @ 15:51:
[...]

ik heb een nieuwe simkaart moeten bestellen omdat die van mij na 4 jaar vage dingen ging doen.. plotseling geen bereik hebben, terwijl de phone aangaf van wel.. ik dacht eerst dat t aan de phone lag, maar toen ik een nieuwe phone kreeg waren de problemen nog t zelfde.. vandaar dat ik eraan dacht.

kan je niet een afspraak maken met een servicecenter en daar even op de koffie gaan om je problemen rustig te bespreken?
Er zit helaas geen servicecenter bij mij in de buurt van SE. Dus daar heb ik weinig trek in.
Pagina: 1