And for a time, it was good

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dit wordt een raar topic denk ik, maar here goes:

Ik speel nu 4 maanden online iCTF UT. Ik ben best ok, maja, ik baal er van (klinkt stom, maar is zo) dat ik er niet van het begin af aan bij was. Ik heb zojuist van die movies gekeken van clans die afscheid namen omdat UT minder leuk werd en dat is al een jaar geleden (Levitation, Fooze). Toen waren er nog geen lamme cheaters, argh wat baal ik van die nerds.

Ik voel alsof ik in de nagolf speel, zij maakten UT geschiedenis en wij pingelen allemaal maar wat aan. Ik denk dat je een echte gamer moet zijn om dit te lezen, maar kijk maar wat je vind. Ik wil dus een spel hebben wat binnenkort uitkomt waar ik mee kan beginnen, goed kan worden, clan kan joinen/maken en er vanaf het begin bij zijn. Patches meemaken, tricks en awesome moves kunnen.

Ik speel bijvoorbeeld nu Insta, maar als je ziet wat die mensen vroeger (er zijn er nog wel een paar, maar de echte elite is weg door die klotekindjes met cheats) konden met NW, ongelovelijk. Die movies laten dat ook wel zien.

Hoe denken jullie hierover, en beter, welk tof frag spel (teamplay) komt er binnenkort, of over paar maanden uit waar je echt vanaf het begin aan mee kunt doen en tenminste veel clans, server enzo kent. Kijk, UT kan ik best, maar eigenlijk ben ik maar een n00b, ik ken geen hiding places, geen contacten in die wereld, terwijl ik dat erg leuk zou vinden.

Afijn, ik denk na over dingen waar andere mensen niet over nadenken soms, maar wat denken andere gamers hierover? Laat het plz weten :).

(Btw, titel is een zin uit de Animatrix =P )

De meeste mensen deugen!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
tja ik zou zeggen probeer UT2k3 instagib eens ;)
de communitie begint naar mijn idee nu lekker op gang te komen.

Bier, Whiskey en Metal!!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
ik ken hetzelfde, dan vooral de reden om ermee te stoppen...
ik speelde cs vanaf 1.0 online, eens een beta gespeeld op een paar lans, was tof, maar vanaf 1.0 online, kende er zat spelers en was niet zo goed, maar groeide erg tot en met 1.3.
want daarna leek het wel of heel de kleuter wereld erbij kwam, niet noobs die echt proberen mee te spelen en die je wat kan helpen ofzo, nee, van die kinderachtige kindjes, die lopen te schelden als een tierelier en iedereen uitmaken voor het een of ander.

wat ik toen ben gaan doen is andere mods gaan spelen, DOD was toen nog in de vroege beta's en vond ik erg gaaf, veel gespeeld.. maar speel nu niet meer, daar voelde ik mijzelf best goed in er waren nooit veel servers..

ik zou zeggen, probeer anderes gewoon eens wat mods van games, Half Life, UT2k3 of wat anders, als er een nieuwe mod is, kan die nog groot worden...get it? :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Als ik jou was zou ik eens wachten op Halflife 2, komt erna echt wel een nieuwe CS, dus dat zou een goed begin voor je kunnen zijn.

Verwijderd

American army was ook wel lachuh, nu ik elke keer online kom zit er meestal wel iemand in waar ik eerder mee heb gespeeld. Dit creërt toch wel een soort sfeer.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31

Arfman

Drome!

Zelfde met CS. Beta 3 t/m 7 waren cool, leuke community, daarna alleen maar kleuters met of zonder cheats.

PS: kent iemand clan [L33T] nog ? :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Hetzelfde gebeurt nu met TFC (andere half-life mod). Ik heb er vanaf het begin bijgezeten, en ben een tijd lang behoorlijk goed geweest (premiership, dus bij de beste +- 12 clans van europa), maar nu heb ik het wel gezien. Ik zit ook te wachten op een nieuwe 'team fortress', een spel waar ik serieus tijd in kan gaan steken en dan ook echt goed worden. Ik speel nu wel behoorlijk veel ET, maar omdat ik nog steeds TFC speel (nu 1e divisie), kom ik er niet aan toe een clan te joinen. Ik moet gewoon een spel hebben waarvan ik weet dat het leuk wordt, en leuk blijft. Half-Life II, kom snel!

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik zelf speel alleen maar UT2k3
Maar als ik op een public ga dan word ik uitgescholden voor cheater etc. dat is gewoon klote want ik ga me daar aan irriteren :/
Ik speel zelf ook nu alleen maar pickups, daar spelen tenminste geen kinderen van 12. En niemand(soms) doet lame etc

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Cassius
  • Niet online
Ik wordt ook wel eens uitgescholden voor bot op normale publics ja (UT iCTF Insta), dus speel ik veel op KiK, daar is geen gescheld, al mag ik niet veel KiK gasten :P .

De meeste mensen deugen!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Met Tactical-Ops heb je dat helemaal :) Ik begon dan eind 1.6, en daarvoor was er al 1.5, 1.2, 1.1 en SWAT zoals het eerst heette, terwijl we nu van 1.6 naar 2.0, 2.1, 2.2, 3.1.5, 3.3.3 en eindelijk bij 3.4.0 zijn. Je zul dat altijd blijven houden en op de forums zie je ook wekelijks oude clans weg gaan.

Maar met de opkomst van Half-life zullen er waarschijnlijk 10 tallen mods uitkomen dus ik zou zeggen ga op zoek naar die mods en hang een beetje rond op die forums om uit te zoeken welke je het meest succesvol lijkten.

Verwijderd

Ik vind cs ook minder leuk als vroeger, maar ik vind et nog steeds goed te doen, je moet gewoon wat minder op publics hangen, en al speel je wel op een public gewoon iedereen muten die je niet kent/mag.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:42
Yonni schreef op 26 June 2003 @ 14:59:
ik speelde cs vanaf 1.0 online, eens een beta gespeeld op een paar lans, was tof, maar vanaf 1.0 online, kende er zat spelers en was niet zo goed, maar groeide erg tot en met 1.3.
want daarna leek het wel of heel de kleuter wereld erbij kwam, niet noobs die echt proberen mee te spelen en die je wat kan helpen ofzo, nee, van die kinderachtige kindjes, die lopen te schelden als een tierelier en iedereen uitmaken voor het een of ander.
haha, zo grappig is dit he, ik heb een tijd cs gespeeld, sinds 6.1 En toen waren er ook mensen die precies zoals jij zaten te klagen, 5.2 was beter , blaat blaat, poos nog speciale 5.2 servers geweest enzo, en ik echt denken dat het eerst beter was, maarja toen kwam beta 7, weer iedereen klagen, 6.1 en 2 en tot 6.5 volgens mij zelfs was beter, weer een hoop gejank om niets, daarna waren er toen 1.0 uitkwam weer mensen die zeikten dat het eerst beter was. Persoonlijk vond ik het eigenlijk alleen maar beter worden elke versie, ach en die lamers waren er bij 6.1 ook al wel, alleen was de community toen nog niet zo groot. Je moet gewoon goed zijn om ze niet meer tegen te komen denk ik altijd maar. Althans de echte elite doet niet aan dat soort kinderachtige praktijken.
Nu speel ik het niet echt meer cs, zo af en toe tegen wat huisgenoten, ik wacht wel op cs 2.

Het probleem is, op een gegeven moment ben je gewoon goed, althans beter dan gemiddeld en begint de uitdaging er van af te gaan. Dat is het moment dat je niet meer in public servers moet gaan zitten kloten, dan moet je gewoon in clanverband gaan spelen. En al die n00bs, iedereen moet een keer beginnen ergens mee, en kijken of het iets voor hem is. Tja dan probeer je nog al eens wat wat erg lame kan overkomen... moet je gewoon accepteren.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TFC.. was zeker 1 van de betere.. helaas, ook daar kwam het volk dat zich breezah noemt en jou cheater, hacker of wat dan ook noemt. Al snel is CS ook slachtoffer geworden, UT of UT2k3 vond ik een te "doelloos" spel. Via via ben ik weer in CS gekomen, deze keer in een clan met alleen 25+ers, eindelijk serieus spelen, ook in serieuse toernies mee doen.

ach ja.. HL2 met TFC.. daar wil ik toch weer vanaf het begin mee gaan doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31
Hier ook zelfde verhaal met CS...

speel et ... sinds et der is... alleen pas echt actief online vanaf 6.1 ofzo daarvoor wat HLDM en TFC gespeeld ...

Maar de community is echt enorm achteruit gegaan... score boeit me niet, ene keer speel ik super andere keer alleen dood... boeit me niet, gaat om de gezelligheid.

Maar als je nu een server joint, dan zij n het iedere keer weer 15 andere noeps, die weetiikveel waar vandaan komen en even cs spelen. "vroeger" zat er iedere keer dezelfde club mensen, je kende 90% van de mensen op de server... vroeg en laat... je begroette iedereen en zelfde kreeg je ook terug... twas gewoon gezellig... dat is weg :|

Verwijderd

Hierzo ook hetzelfde verhaal speel CS al vanaf de eerste beta , maar de laaste tijd dus echt bijna al helemaal niet meer.
Teveel cheat's ondanks alle anti-cheat tool's je ziet het steeds meer op public server's of als je niet cheat en gewoonweg dik boven aan staat gaan ze jou voor cheat uit maken wat ook zo jammer is.
CS is soms net een groote kleuterschool :P.
Er zijn zo hier en daar nog wat echte goede servers maar je ziet het steeds minder.
CS bloed een beetje dood nu denk ik :'(.
Word tijd voor CS 2 ofzoiets.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 19:53 ]

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

DarkShadow schreef op 26 June 2003 @ 19:28:
[...]

haha, zo grappig is dit he, ik heb een tijd cs gespeeld, sinds 6.1 En toen waren er ook mensen die precies zoals jij zaten te klagen, 5.2 was beter , blaat blaat, poos nog speciale 5.2 servers geweest enzo, en ik echt denken dat het eerst beter was, maarja toen kwam beta 7, weer iedereen klagen, 6.1 en 2 en tot 6.5 volgens mij zelfs was beter, weer een hoop gejank om niets, daarna waren er toen 1.0 uitkwam weer mensen die zeikten dat het eerst beter was. Persoonlijk vond ik het eigenlijk alleen maar beter worden elke versie, ach en die lamers waren er bij 6.1 ook al wel, alleen was de community toen nog niet zo groot. Je moet gewoon goed zijn om ze niet meer tegen te komen denk ik altijd maar. Althans de echte elite doet niet aan dat soort kinderachtige praktijken.
Nu speel ik het niet echt meer cs, zo af en toe tegen wat huisgenoten, ik wacht wel op cs 2.

Het probleem is, op een gegeven moment ben je gewoon goed, althans beter dan gemiddeld en begint de uitdaging er van af te gaan. Dat is het moment dat je niet meer in public servers moet gaan zitten kloten, dan moet je gewoon in clanverband gaan spelen. En al die n00bs, iedereen moet een keer beginnen ergens mee, en kijken of het iets voor hem is. Tja dan probeer je nog al eens wat wat erg lame kan overkomen... moet je gewoon accepteren.
Ik vind 5.2 nog steeds de beste versie van CS eigenlijk. Relaxte wapens en maps. verder ook veel plezier mee gehad op school omdat daat alles na 5.2 te zwaar was voor die bakken. Vooral de M4 met schope ne silencer beviel me wel :P
Ik heb CS sinds beta 2 to ± 1.0 meegemaakt en toen werd het me eigenlijk te saai.

toen ook wat DoD gespeeld maar op een gegeven moment meer naar de sim kant van het gamen gegaan (Falcon 4.0 en dingen als OFP)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:51

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

KeRsTmAnNeKe schreef op 26 juni 2003 @ 19:38:
Hier ook zelfde verhaal met CS...

speel et ... sinds et der is... alleen pas echt actief online vanaf 6.1 ofzo daarvoor wat HLDM en TFC gespeeld ...

Maar de community is echt enorm achteruit gegaan... score boeit me niet, ene keer speel ik super andere keer alleen dood... boeit me niet, gaat om de gezelligheid.

Maar als je nu een server joint, dan zij n het iedere keer weer 15 andere noeps, die weetiikveel waar vandaan komen en even cs spelen. "vroeger" zat er iedere keer dezelfde club mensen, je kende 90% van de mensen op de server... vroeg en laat... je begroette iedereen en zelfde kreeg je ook terug... twas gewoon gezellig... dat is weg :|
Exact!
HalfLife was mijn eerste game die ik online deed. Eerst DM, toen Team-DM en al vrij snel TFC (eigenlijk sinds de TFC update voor Halflife). Omdat ik niet echt goede clans kon vinden in TFC en ik het nivo een beetje laag vond, ben ik overgestapt op CS (beta 3). Community was geweldig. Iedereen kende iedereen (althans op de regular servers en uit het clanbase wereldje). Ongeveer vanaf CS 6 heb ik het niet meer in clanverband gedaan; wegens tijdgebrek en omdat het gewoon te massaal werd. Er werd teveel gecheat en ergerlijker je werd vrij vlot voor cheater uitgemaakt. Sinds beta 7 (ook door beginnende RSI klachten van al dat gefrag) helemaal gestopt met CS en FPS shooters.

Om op topicstart terug te komen: JA, het is leuker om er vanaf het begin bij te zijn, want dan is het nieuw voor iedereen. Ik heb het met online HL meegemaakt en een ontzettend leuke tijd gehad.

Waar ik naar uit kijk? HalfLife2. Alhoewel ik tegenwoordig online alleen nog maar MMORPG's doe ga ik die wel weer proberen. Eigenlijk wacht ik nog meer op TF2 dan op HL2, maar als ze een vorm van teamDM erin gooien ga ik kijken of ik het weer op kan brengen om weer avonden en nachten te fraggen.

Sys Specs

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07-2025
Nou, niet echt een spel, maar eerder er vanaf het begin bij zijn.
Ik was echt 1 van de eerste die zich registreerde op Morrowind.nl en ook echt speelde. Het waren altijd dezelfde mensen in het forum en het was leuk. Op gegeven moment was ik zelf de modelleer-guru omdat mijn zwaardjes door iedereen zo mooi werden gevonden (was eigenlijk gewoon lelijke crap, maar dat boeit niet). Ik kende ook veel gasten enzow, maar toen kwamen die kiddos...die eikeltjes die iedereen begonnen uit te schelden enzow....das zoooo zonde...sindsdien heel weinig meer gepost daar.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

Yonni schreef op 26 juni 2003 @ 14:59:

wat ik toen ben gaan doen is andere mods gaan spelen, DOD was toen nog in de vroege beta's en vond ik erg gaaf, veel gespeeld.. maar speel nu niet meer, daar voelde ik mijzelf best goed in er waren nooit veel servers..

ik zou zeggen, probeer anderes gewoon eens wat mods van games, Half Life, UT2k3 of wat anders, als er een nieuwe mod is, kan die nog groot worden...get it? :)
Ik heb hetzelfde met CS, maar dan vanaf beta 1..
In het begin was iedereen aan 't kutten en proberen, iedereen was noob en iedereen was "1337" (elite voor leken :P )
Speelde altijd met groepje van TFC clan, en later overgestapt naar CS clan
Altijd gezellig, altijd fun
Niks cheaters, niks lamers..
Maar natuurlijk niet voor lang, de beta tijd was naar mening de beste
Daarna begonnen ze met officieel gedoe
Dat er steeds meer mensen bij kwamen is altijd wel leuk, maar na een tijdje krijg je ook het "trash" gepeupel erbij

Heb tot beta 7.zoveel nooit echt gedacht dat er veel cheaters waren (ook niet gemerkt..)
Had altijd plezier bij het spelen, maar na tijdje kon je er gewoon niet meer omheen
Toen kwamen de OGC hacks en andere varianten
Toen was het met een rechte kloof naar benenden, kan me NIET voorstellen dat er nog mensen zijn die nog echt 100% genieten zoals ze misschien deden aan het begin van CS..

En dat is ook met andere spellen zo.. volgens mij is iedere spel dat populair is en veel word gespeeld gedoemd onder te gaan door cheaters
Tenzij je echt een hyper-actieve anti-cheat mensen hebt werken bij de maker van het spel, maar die na een tijdje toch niks meer kunnen doen.

Zit gewoon bij mensen in, als iets niet lukt, probeer je op andere manier je doel toch te bereiken (kind dat geen ijsje krijgt -> huilen, krijsen)
Of dat je niet je doel bereikt en dus maar het plezier van andere verneukt

Speel ook ander spel space - MMORTS (4-5 jaar oud) en speel dat nu voor een ruim jaar
Maar dat spel is ook al aan het dood gaan door het cheaten.
En de nieuwe eigenaren van het spel kregen van de vorige eigenaren een aantal veroudere servers, waar het spel opdraait en die bijna niet zijn onderhouden de afgelopen 15 maanden...
En juist nu beginnen ze uit elkaar te vallen, systemen die half verdwijnen of duizende schepen opeens weg

En dan heb ik dus nog niet over de cheats, er zijn cheats dat je een heel systeem (waar dus echt MAANDEN aan is gewerkt om de gebouwen en verdediging te bouwen) in luttele seconden kan laten verdwijnen..
Of dat je ff met de schepen van je tegenstander gaat joyriden, of dat je je schepen veel verder "springt" dan het schip eigenlijk kan. (van links onder van universum, naar rechts bovenin, terwijl jje normaal geen eens 1/10de kan springen)

Spel is gewoon uniek, daarom spelen mensen het nu nog
Nieuwe eigenaar werkt zijn reet eraf om de dingen te fixen, maar de mening is nog heel verdeeld onder de mensen die er nog zijn of het ze zal lukken

Best wel triest vooruitzich vind ik, dat als je begint aan een on-line multiplayer spel dat je er geld on kan zetten dat er binnen een half jaar al cheats zijn die misschien het eind van het spel kunnen zijn..

Speel CS nog af en toe, en moet gewoon lachen om hoe zielig en triest het is geworden.. :(

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:42
ah cheats verpesten het speel plezier gewoon ongeloofelijk, ik heb het nooit begrepen, ik kan het opzich nog wel begrijpen dat het zeg maar 1 keer grappig is om door muren te kijken, maar zelfs daartoe heb ik nog nooit ook maar de neiging gehad. Snap echt niet dat je zo triest kan zijn om een paar uur van je tijd te verspillen om bovenaan een fake lijst te staan. Waarom typen die mensen niet zelf een score lijst uit, hangen die boven hun bed en zeggen dat het echt is, komt op hetzelfde neer :P

Verwijderd

ik ben begonnen met starcraft broodwar, altijd goeie tijd gehad daar en verloor nooit de lust om te spelen, totdat de maphackers enzo te erg werden.
toen UT1 instagib gaan doen, waarom ik hier mee gestopt ben is me nog steeds een raadsel, mooi spel.
Daarna CS. tot 1.3 ofzo want toen werd het te lame.
toen hele tijden niks
en dan nu UT2K3 insta, maar deze comunity is nog niet groot, snachts geen goeie servers met ping onder de 100 enzo, in public zijn haast geen goeie spelers te bekennen want die spelen allemaal pickup of in private servers, alleen in ictf zijn goeie spelers soms, maar hier zie ik ook weer veel spelers ermee ophouden of normal weapons gaan spelen.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-12-2025

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Arfman schreef op 26 June 2003 @ 15:30:
Zelfde met CS. Beta 3 t/m 7 waren cool, leuke community, daarna alleen maar kleuters met of zonder cheats.

PS: kent iemand clan [L33T] nog ? :P
[L33T]McKillah 8)

speelde ook vanaf 3 :) Na 5.2 is het alleen maar berg afwaarts gegaan :/

I'm not as think as you stoned I am

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 01:12:
[...]

Zit gewoon bij mensen in, als iets niet lukt, probeer je op andere manier je doel toch te bereiken (kind dat geen ijsje krijgt -> huilen, krijsen)
Of dat je niet je doel bereikt en dus maar het plezier van andere verneukt
Wat ik dan toch raar vind, dat UT jaren vrij van cheaters is geweest. Ze zullen er af en toe wel geweest zijn, maar het viel reuze mee terwijl de communitie erg groot was.
Tegenwoordig *schijnt* het qua cheaters wel erg te zijn, maar ik speel UT ook al bijna een jaar niet meer. (Don't ask why? :?)

Overigens. Ik ben in 2001 begonnen met UT te spelen terwijl UT echt al jaren bestond. Erg veel mensen kende ik niet op de servers, alhoewel ik wel vaste mensen tegenkwam. Maar dat is geen ramp. Ik heb gewoon veel erg leuke en spannende wedstrijden gehad op vooral public servers.
Toen kwam daarna UT2003, ik zou nu dus ook lekker vanaf het begin erbij zitten :). Maar nee, ik vond het een verdraaid saai spel wat enorm snel gaat vervelen. Wel leuke grapics enzo, maar dat boeit na een tijdje niet meer. Overigens begint de communitie al direct vrij groot wegens de bekendheid, wat bij UT1 in het begin toch waarschijnlijk heel anders was.

Gewoon dus lekker door blijven spelen als je het leuk vind, ook al is het misschien een oud spel. Helemaal niet wachten op een spel zoals HL2, de kans dat het tegenvalt is best aanwezig.

🌞🍃

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31

Arfman

Drome!

WooK ! :)

[L33T]Intruder ;) .. omg .. teh own0r .. die man is echt ziekelijk goed :P

Ik vond de leukste tijd die van beta 4 t/m 7 .. daarna alleen maar lamers en kiddo's :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Qylos
  • Laatst online: 28-12-2025
Dit herken ik ook bij elite force. Nu speelt bijna niemand het meer, alleen de die-hards. Ongeveer 1.5 jaar geleden begon ik online te spelen, en toen was de community echt super. Ik kende bijna iedereen. Toen was er een nieuwe versie en toen verhoogde het aantal servers van 4 naar 26 (lege servers niet meegerekend). Eerst was het wennen, maar naar een tijdje kende ik veel mensen daar en de sfeer was goed. Op sommige servers werd er heel lame gedaan enzo, maar daar kwam ik nooit. Ben toch best goed geweest, want ik heb 1 keer, een van de beste ef players 1v1 ingemaakt. Voor de rest maakte die gast mij altijd hard af :z Maar jah, nu is er niemand meer dus is het ook niet zo leuk meer :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Heb CS vanaf het begin (beta 0.1 op de wireplay servers in de UK) gespeeld, later ook in clanverband (BAR). Ben gestopt sinds dat de retail versie is uitgekomen (was de interesse al kwijt nar beta 5.2, zodra Valve zich ermee ging bemoeien) vanwege de bekende redenen. Heb heel lang Quake (die eerste) gespeeld, ook in clanverband. En nu speel ik zelfs helemaal niets meer online.
Behalve af en toe een uurtje Diablo2 of NWN maar dat is dan wel maximaal een uur.

Battle.net tag

Verwijderd

ik speel mohaa vanaf de demo's met -=I*H*C=- maar helaas door de cheaters en lamers stoppen echt veel bekende clans met MOHAA :( . Zovaak heb je nu lamers en cheaters het is niet te geloven ;(

goed nieuws aan de horizon trouwens, Call of duty komt in fall 2003 uit. Zegmaar onofficieel Mohaa2 MET punkbuster support _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 14:42 ]

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:38

Bjk

Vroeger warren tegen [-TS-] The Syndicate met cs. Rond beta 5.2 was dat ;).
Maja ik denk dat Half-Life2 wel eens een game zou kunnen worden waar je mee kunt beginnen.

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:55

fcs

hier het zelfde. Ben begonnen met online spellen van hl. Daarna die hl update met tfc. Sinds dien in clans gezeten voor tfc. Overgestapt op cs met versie 5.1 dacht ik. CS speel ik inmiddels niet meer/heel weinig, te veel gecheat, en gekloot. TFC heeft dat minder, speel het wel eens. Verder wacht ik op het moment op tfc2 (eigelijk al sinds de aankondeging :) ,dus 5 jaar geleden).

Zodra hl2/tfc2 uit is, ga ik weer fanatiek bezig zijn met tfc2 (clan ect ect).

Edit: typo

Edit 2: Ja, je zou eens met hl2 kunnen beginnen. Aangezien hl ook flink wat jaren mee is gegaan (Na TA was hl de beste aankoop tot nu toe)

[ Voor 16% gewijzigd door fcs op 27-06-2003 16:28 ]

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:36
Zoals hierboven al menig keer vermeld is, CS is er ook op achter uit gegaan.
Misschien dat je eens met Counter-Strike Condition Zero zou moeten beginnnen zodra die uitkomt (als het niet ALWEER uitgesteld is...)
In deze versie komen wat nieuwe wapens en players met schilden etc.
Ik hoop dat de makers de CS versie zodanig hebben omgegooid dat het nog lang gaat duren voordat er cheats zijn, beter nog helemaal geen cheats.

Volgens mij heb je de tijd dat er geen cheats waren, dat men niet eens wist wat het was gemist, gemist en volgens mij komt die tijd ook nooit meer terug.

Er zou echt een heel nieuw spel moeten komen. Niet van dat voort borduurwerk op Half-life(Counter-Strike), UT etc. Ik bedoel bijvoorbeeld MOHAA of BF, naar mijn idee zijn dat spellen die uit die EA-games fabriek komen rollen puur om het geld, deze spellen hebben niet dat wat Half-life(Counter-Strike) of UT wel hebben, naar mijn idee dan.
Vraag mij niet hoe zo'n spel er uit moet zien maar het moet net zo'n verandering zijn als dat met de komst van het online gamen en de komst van een ware cheat cultuur mag je wel stellen :r .

Verwijderd

Jorick schreef op 27 juni 2003 @ 16:29:
Zoals hierboven al menig keer vermeld is, CS is er ook op achter uit gegaan.
Misschien dat je eens met Counter-Strike Condition Zero zou moeten beginnnen zodra die uitkomt (als het niet ALWEER uitgesteld is...)
In deze versie komen wat nieuwe wapens en players met schilden etc.
Ik hoop dat de makers de CS versie zodanig hebben omgegooid dat het nog lang gaat duren voordat er cheats zijn, beter nog helemaal geen cheats.

Volgens mij heb je de tijd dat er geen cheats waren, dat men niet eens wist wat het was gemist, gemist en volgens mij komt die tijd ook nooit meer terug.

Er zou echt een heel nieuw spel moeten komen. Niet van dat voort borduurwerk op Half-life(Counter-Strike), UT etc. Ik bedoel bijvoorbeeld MOHAA of BF, naar mijn idee zijn dat spellen die uit die EA-games fabriek komen rollen puur om het geld, deze spellen hebben niet dat wat Half-life(Counter-Strike) of UT wel hebben, naar mijn idee dan.
Vraag mij niet hoe zo'n spel er uit moet zien maar het moet net zo'n verandering zijn als dat met de komst van het online gamen en de komst van een ware cheat cultuur mag je wel stellen :r .
Het is toch raar dat het niet een vraag is OF er cheats komen voor de "nieuwe" CS, maar gewoon wanneer?
Waarom moeten mensen zonodig cheaten?

Heb cheaters nooit begrepen, kan niet zeggen dat ik zelf altijd O-) ben geweest
Maar dat was nooit langer dan 1 game ofzo, toen was er de fun alweer af
Geeft toch geen voldoening als je 30 mensen in 2 minuten killed doordat je cheats gebruikt?

Weet nog van wars, ben je als laatste over, en doe je echt je best om te winnen, en schiet je met je laatste kogel nog net de tegenstander neer..
De kick die dat gaf... iedereen heeft zulke moment gehad en sommige hebben ze nog steeds :)
Maar hoe kan je dat nou krijgen als je cheat? Ik denk niet dat het ooit een lekker gevoel kan geven, het zal altijd een bittere nasmaak geven..

Tuurlijk, spel is spel, maar voor sommige is het echt teveel spel, en houden dus ook niet rekening met andere....

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:08

scorpie

Supra Addict

Jup ik herken het wel ja :)
Mijn allereerste clan waar ik mocht joinen was W.A.S.T.E.D. (een half life en tfc clan).
Dat was in de tijd dat ik nog 56k6 had :P
Na een paar maanden kwamen de cheats, en de wereld stortte zo'n beetje in, later kwamen quake 3 (clan *SuFr*) en toen ook nog dé na-apert unreal tournament (IK vind het een na-aap spel van q3, dat is een mening, ik wil GEEN flamewar beginnen hier).
En tjah, naarmate de tijd verstreek kwamen de cheaters bij ieder spel wat ik speelde (Mohaa ook al... en nog een paar fps's).

Het is wachten op goede anti-cheat software die samen met de originele games komen denk ik :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
klein btje offtopic,

Ik speelde Elite Force vroeger MP altijd. Ik was er ook meteen bij de release erbij en ik wil niet opscheppen. Ik behoorde cker altijd tot 1 vd besten. En de andere elites kenden mij ook en we zaten altijd tegenover elkaar om de meeste frags te halen. MVP !! :)

Maar afijn na een jaar zwakte alles af en de meest bekende spelers en clans druipte af. En ik moest me weer vermaken met SP games.

Zat van de week ook nog in een internet cafe met LAN. dus ik meedoen met server CS. zit er zo'n 7 jarig baby te krijsen : CAMPER CAMPER, dit en dat... :Z

Na een tijd had ik er genoeg van en ik schreeuwde naar dat joch dat ie zun kop moest houden. Ik werd buiten de deur gezet erna omdat het kind zat te janken. Afijn ik heb de rest van de spelers binnen een dienst gedaan ! *D

Er moet een leeftijdsgrens komen van 12 jaar op internet cafe's vind ik. ivm spellen die vanaf 16 mag spelen. O-)

dikzak

• Cassius
  • Niet online
Ik wordt er wel zo ziek van, van die cheaters, moeilijk te begrijpen misschien, maar ze hebben niet in hun domme hoofd door dat ze een game verpesten waar veel mensen waarde aan hechten en serieus leuk vinden !!

Dus tja, ik zoek een spel wat nog KOMT, dus echt nog niet uit is, zoals HL2, ik klink nu raar, maar wil geen mods spelen, alleen een origineel spel. Don't ask me why, ik weet dat CS huge is, maar ik zit strange in elkaar :P !

Ik koop het dan in de winkel en blijf er lekker vanaf het begin bij, het liefst een game die volledig cheater vrij is. Goh, wat zou dat super zijn zeg, echt !!! Naja, ik weet niet, ik ben vast een zeikerd dat ik niet tegen die klotekiddos kan die te dom zijn om skill te vergaren.

Naja, nog aanraders om naar uit te kijken behalve HL2 ? (is HL2 ook multi ? )

De meeste mensen deugen!

• unfor
Beschrijf de community van het spel eens?
Overvol. Dat lijkt me eerlijk gezegd de juiste term als je het hebt over de CS community. Als je een random public server joined ken je in tegenstelling tot bijv Quakeworld niemand. het gemeenschapsgevoel zoals ook al eerder beschreven ontbreekt compleet. Ik reken daarom voor het gemak de mensen die op publics spelen niet zomaar tot de "community" (zoieso een
vreemde term). Er is in Nederland simpel gezegd een handje clans wat elkaar allemaal kent (op internet in elk geval, niet altijd irl). Deze groep bestaat uit een clan of 20 die elkaar regelmatig spreken op IRC (Quakenet). Str, Msq, Rsd, Smokin, No-Good, Energy, Monstars en XP zijn hier allemaal voorbeelden van. Nu zullen sommigen zich afvragen waarom ik re-flex niet heb genoemd, maar dat hebben ze te danken aan het feit dat je die toch eerder tot de Europese community moet rekenen, terwijl ik hier net even kort de Nederlandse besproken heb. De mensen die zich binnen deze "community" (blijf het een kutwoord vinden) bewegen zijn stuk voor stuk hele lieve mensen :x die op internet allemaal zo stoer mogelijk proberen te doen en dan op LAN best mee blijken te vallen.

Wat is er in de loop van de tijd veranderd in de community?
Zoals al eerder gezegd: Hij is steeds groter geworden. Op internet is hij op het moment even ongezellig als altijd, op lans is de sfeer in het algemeen goed. Ik zag dat er bij UT2k3 gezegd werd dat naarmate de spelers slechter werden, de houding ook minder werd. Bij ons is het denk ik andersom. Echt vriendelijk doen de betere spelers niet terwijl de wat mindere spelers vaak heel redelijk zijn. Natuurlijk moet je eigenlijk elk geval apart bekijken en kun je niet zo even alle goede en minder goede clans over 1 kam scheren, maarja, ik heb deze vragen niet verzonnen .
door stt - aap3 op gamer.nl , beter bekend hier als Irons.

ik vind dit wel mooi gesproken over "communities" in het algemeen ook.
oh enne, een nieuwe game om mee te beginnen, tja kan eigenlijk niets anders bedenken dan HL2 (als die-hard HL fan :))

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 27-06-2003 23:10 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:32

Rival24

I'll Be Back

TS: Mja, ik ken het fenomeen, maar ik heb niet het idee dat het bij UT zo erg is eigenlijk.

Verder zie ik in dit topic vaak het woord counterstrike. Ik heb zelf vrij actief CS gespeeld t/m de beta waar als eerste de dual beretta (of wat het ook is) in zat. Daarna kwamen er teveel gameplay verneukende dingen in imho :P.

En het spel wat ik tegenwoordig erg veel speel is C&C: Generals, het probleem daar is dat er erg veel topmensen zijn opgehouden vanwege de vele cheats, exploits en wat allemaal nog meer... Zelf hoor ik ook bij de betere spelers en het is jammer dat veel mensen je voor lamer, cheater, rusher, n00b en weet ik veel wat uitmaken... maarja that's life ;)

Mijn advies is: als je het niet meer leuk vind, probeer gewoon eens een ander spelletje :)

• Cassius
  • Niet online
En daarom vraag ik ( duh :P lol ) welk spel ? Wordt HL2 Multiplayer ? Is er een nieuwe game ZONDER cheaters atm ?

Dat soort dingen :) !

De meeste mensen deugen!

• Silva
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik speel tegenwoordig veel BF , Goede community en zo, een geen cheaters (alhoewel er wel een nieuwe cheat is ondekt :/ ) maar echt cheaters nog niet tegen gekomen ik zit trouwens in clan DCB (2de van cb ladder CTF :P ) maar echt leuke sfeer en zo !

Verwijderd

marzzman schreef op 28 June 2003 @ 00:13:
En daarom vraag ik ( duh :P lol ) welk spel ? Wordt HL2 Multiplayer ? Is er een nieuwe game ZONDER cheaters atm ?

Dat soort dingen :) !
Planetside.... nog niks van cheaters gehoord daaro :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2003 00:53 . Reden: Typo ]

• Cassius
  • Niet online
Maar das online toch? Naja, ik kots op die cheatkindjes, hoop dat hun computers in de fik gaan.

Maar ok, dat gezeik achterwege, denken jullie dat valve wel hard aan ons zal denken om tegen cheaters te vechten? HL2 cheat-vrij zou super zijn ! :) !

De meeste mensen deugen!

• unfor
marzzman schreef op 28 June 2003 @ 14:19:
Maar das online toch? Naja, ik kots op die cheatkindjes, hoop dat hun computers in de fik gaan.

Maar ok, dat gezeik achterwege, denken jullie dat valve wel hard aan ons zal denken om tegen cheaters te vechten? HL2 cheat-vrij zou super zijn ! :) !
ik kom amper cheaters tegen (ik doe weinig pub, veel pcw) maar het ergste aan cheats is, mensen die helemaal paranoide worden en denken dat er overal cheaters rondlopen en dat iedereen die beter is dan hun cheat.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 28-06-2003 17:25 ]

Verwijderd

unfor schreef op 28 June 2003 @ 17:24:
[...]

ik kom amper cheaters tegen (ik doe weinig pub, veel pcw) maar het ergste aan cheats is, mensen die helemaal paranoide worden en denken dat er overal cheaters rondlopen en dat iedereen die beter is dan hun cheat.
Met alleen maar PCW's ontloop je wel het over grote deel aan cheaters etc
Maar er zijn naar mijn mening ook genoeg cheaters onder de clans..

Maar ben wel met je eens dat dat mensen die er helemaal paranoide van zijn geworden ERGSTE zijn aan de cheats.
Maar ergens kan je ze ook geen ongelijk geven..... maar dat staat niet gelijk aan hoe erg zij de sfeer en plezier verpesten.

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

BattleField met Desert Combat mod

best game around :P

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Pagina: 1