Toon posts:

Haperend beeld ingame *Harde schijf*?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enkele weken geleden een nieuwe harddisk gekocht *Maxtor 120 gb @ 7200 rpm*Nu heb ik sinds dat ik hem geinstalleerd heb problemen met het vastlopen van de computer...Byv bij het opstarten van windows / openen , afsluiten van programma's.Ander voorbeeld is als ik Return to castle wolfenstein aan het spelen ben dat me schijf gaat razen en dat het spel gaat haperen wat net op lag lijkt.... ;(

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ?

Besturingssysteem *Windows Xp

Amd XP 1800
512 mb ram
Chaintech 7aja2/100
Chaintech geforce 4 TI 4200 @ 128 mb ram
Maxtor 120 Gb @ 7200 rpm

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
daar is niet echt een oplossing voor. 't gaat gewoon weg. Of het blijft. Gewoon ff defragmenteren, dan maak je de meeste kans dat 't weg is. En natuurlijk virus scanner shit uitzetten enzo.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-03 14:46

White Dust

PlaneScape: Torment

Zo te lezen heeft het niet specifiek met games te maken, aangezien het niet alleen bij spellen het probleem optreed.
Spielerij - Problemen & Vragen --> Opslagmedia & I/O Controllers

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we niks mee. Check eens de Troubleshooter die je via de PMG sticky kunt vinden: Dit graag lezen eer je post :) >> Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Lees de 1e posting van desbetreffende sticky wel aandachtig door als je toch een topic wil openen :)

Ook kan de FAQ van dit subforum wellicht soelaas bieden: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003) >> "Mijn IDE configuratie is brak, hoe komt dat?"

Dit topic is gesloten.