[2000]Probleem met Compaq ISA modem

Pagina: 1
Acties:

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Ik ben bezig met een oud PC'tje voor een kennis te configureren. Nu stuit ik op een (bekend) probleem met het Compaq 56k-DFI ISA modem. Dit wordt wel herkend in Windows, maar ik krijg de volgende melding:
Dit apparaat is uitgeschakeld omdat de firmware van het apparaat niet de hiervoor benodigde bronnen geeft. [code 29]
Ook het handmatig wijzigen van de bronnen lost niets op. Het modem staat met een geel uitroepteken in apparaatbeheer. Ook drivers van het Lucent Winmodem (want dat schijnt het modem te zijn) lossen het probleem niet op. Ik heb al gezocht naar firmware, maar kan zelf echt niets vinden. Ook oude topics op GOT verwijzen naar dit probleem, maar geen van allen hebben de juiste oplossing in zich. Wie kan mij misschien verder helpen? Moet ik dit modem maar vergeten en een cheap ander modem (PCI nog 1 slot vrij) kopen of zijn er nog andere dingen die ik zou kunnen proberen om dat ding aan de praat te krijgen?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Probeer even een paar andere drivers (Lucent WinModems zijn er in meerdere soorten en maten)

Drivers kan je hier vinden http://www.modem-drivers.com/
De login van Driverguide is drivers/all

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
He Dreeke, het is gelukt. Goede tip. Ik had al drivers van die site geplukt, maar dat waren dus vrolijk de verkeerde 8)7 Anyway, voor degene(n) die ooit op dit zelfde probleem stuiten: 8.22 drivers zijn de goede.

Bedankt!! _/-\o_

Edit: Moderator....sluiten maar.

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 26-06-2003 23:06 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER