Ik ondervind problemen bij het installeren van DB2 UDB Enterprise Server edition op Windows 2000. Als ik de installatie start, wordt de installatie wizard geladen..Dit duurt ongeveer een minuut.. Zonder ook maar een vraag te stellen komt de setup met de melding "Het DB2-installatieprogramma heeft een UNC-pad(Universal Naming Convention)(van de vorm\,computernaam>\<sharenaam>) in de PATH-Variabele. Voordat u deze installatie kunt voltooien moet u dit pad eerst verwijderen of wijzigen in dat van een toegewezen. "
Ik heb nergens een Path variabele gebruikt, de installatie wordt gestart vanaf een CD-rom (vanaf HD geeft hetzelfde effect).. Ook wordt er geen UNC-pad gebruikt omdat er niet eens naar een installatie directory wordt gevraagd. De Path variabele is mij alleen bekend uit de Autoexec.bat, ook deze bevat geen verwijzingen naar programma die van toepassing zouden kunnen zijn.
Iemand enig idee hoe ik DB2 toch geinstalleerd krijg?
Ik heb nergens een Path variabele gebruikt, de installatie wordt gestart vanaf een CD-rom (vanaf HD geeft hetzelfde effect).. Ook wordt er geen UNC-pad gebruikt omdat er niet eens naar een installatie directory wordt gevraagd. De Path variabele is mij alleen bekend uit de Autoexec.bat, ook deze bevat geen verwijzingen naar programma die van toepassing zouden kunnen zijn.
Iemand enig idee hoe ik DB2 toch geinstalleerd krijg?