Toon posts:

2F2F rare foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Keb nu de film 2 fast 2 furious maar met powerdvd (dus die de svcd files kan afspelen) geeft hij de volgende fout melding...

Afbeeldingslocatie: http://www.ikbenlekker.com/otherthenIBL/temp_willem/fout1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ikbenlekker.com/otherthenIBL/temp_willem/fout2.jpg

de files die hij leest zijn deze

Afbeeldingslocatie: http://www.ikbenlekker.com/otherthenIBL/temp_willem/fout3.jpg

iemand suggesties van wat ik kan doen / downloaden om dit af te spelen? Ik snap het niet meer.... :'(

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
volgens mij valt dit onder warez...

hij ligt nog niet in de winkel namelijk

maar anders probeer je het met een andere player?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Sjonge, vind je het gek dat hij dat file niet kan lezen ? Het is nl. een image file ! Googeleer maar eens naar backburner, kan je dat file mee uitpakken.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
Gebruik Deamon Tools, zet daar die image in en dan kan je in PowerDVD die (softwarematige) cd-speler selecteren. Dan doet ie het wel.

301SQN

• StijNoS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 14:47
Je moet deze op een cdtje branden, dan werkt het wel. En dan niet gewoon deze 2 bestanden op een cdtje maar b.v. met Nero ervoor kiezen om een image te branden, dan de que file selecteren en branden. Dan maakt hij van de image weer de orignele cd.

Als je hem gebrand hebt zal powerdvd hem gewoon als een svcd zien en moet ie het als het goed is doen.

En het is idd warez. :O

??blabla??

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21

Sick Nick

Drop the top!

of je gebruikt gewoon daemon tools, mount die image (het moet een bin zijn, neem aan dat je antivirus die extentie geclaimed heeft want een avg update file :? :D ) en open die dan met powerdvd. Werkt perfect.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je moet dit eerst op een CD branden met nero , burn image onder de tab -file (kweet trouwens niet zeker of nero avg bestanden kan branden) , de grootte van het bestand veteld mij dat je een 700mb disc nodig hebt

Je hebt `m nl. gewoon over gekopieerd , je moet `m als image branden
Daarna moet je het kunnen afspelen.

( ik zie dat ik niet snel genoeg tik :D )

[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 26-06-2003 12:37 ]

How do you save a random generator ?

Verwijderd

Topicstarter
jongens, vergeten, deamon tools gebruik ik altijd haha mjin fout. Maar dan leest ie dus de cd en dan...? krijg ik dus die foutmelding terwijl elk andere (s)vcd film gewoon gaat spelen

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 22:08
Dit is niet echt legaal dit soort dingen, 2f2f is net in de bios. maar tis idd een image

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:18

lordsnow

I know nothing

Hou maar op. Eergister 2F2F in de Bios gezien. Wat een enorme ZUIGFILM.

't enigste pluspunt van de hele film is het vrouwelijk schoon wat konstant in bikini door het beeld huppelt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

We gaan je ten eerste niet helpen met het afspelen van illegale bestanden, helemaal niet als er eentje niet specifiek werkt en al helemaal niet als je even in de software FAQ kijkt of even [search=cue bestand] doet ...

Enne jongens, ik had een topicreportje prettiger gevonden dan mensen die in het topic gaan roepen dat het warez is

[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 26-06-2003 12:51 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.