Macconner! | speed 733@1007 :)
geil ! 
ik wil ook de 1 ghz met mijn amd k6-2 400
:z:z:z
ik wil ook de 1 ghz met mijn amd k6-2 400
:z:z:z
Koetje komt op m'n server en wks te draaien samen naast SETI.. .. HE.. hoe meer LOAD hoe beter voor de Test..
Verwijderd
Dat is niet nuttig. SETI zal alle CPU kracht verbruiken.Koetje komt op m'n server en wks te draaien samen naast SETI
m'n Server en ander Workstation zijn Beide een Dual CPU.. dus dat gaat wel goed komen
....
Verwijderd
Koetje en SETI kunnen neem ik aan allebei meerdere threads maken om tegelijk op meerdere CPU's te draaien (Koetje weet ik zeker). Koetje doet dit automatisch al bij het detecteren van 2 cpu's.
Verwijderd
SLorrie hoor ik ben een beginneling maar wat zijn dat voor 2 proggies ik ken ze niet dat ze 100% load geven begrijp ik. En waar kan ik ze downloaden
Ut mooie van NT Server/Workstation is dat je taken kan TOEWIJZEN aan een CPU (net als Linux (Unix) )... dus 1tje voor de 1 en de ander voor de ander.. op m'n CMmmtje@953 draai ik er wel 1 van de twee
CyberGrave;
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/
hierzo kun je Seti downloaden.....
Ik ragt je CPU naar 100% (if IDLE) ... KOetje is ook leuk... moet je ffkes op DPC zoeken
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/
hierzo kun je Seti downloaden.....
Ik ragt je CPU naar 100% (if IDLE) ... KOetje is ook leuk... moet je ffkes op DPC zoeken
Whoepie.. hij draait nu op 175 rond ;-))) op 31 Graden, (vrij IDLE )
Macconer: Doe alsjeblieft voorzichtig.
ik heb dus mijn CUSL2 gesloopt door een te hoge fsb te draaien. (182Mhz, 45,5 fsb).
Mijn IDE poorten zijn dus nu gewoon zegmaar buggy, de fat van mijn HD word elke keer gesloopt door de controller. Ik waarschuw je maar even...
ik heb dus mijn CUSL2 gesloopt door een te hoge fsb te draaien. (182Mhz, 45,5 fsb).
Mijn IDE poorten zijn dus nu gewoon zegmaar buggy, de fat van mijn HD word elke keer gesloopt door de controller. Ik waarschuw je maar even...
Bericht hierboven
THNX for the TIP... ik zou ut in de gaten houden.....
PCtje draait nu op 962 .. Fsb op 175, 1.75V...
we gaan voor de 1Ghz!... wwaarschijnlijk wel MEM koelen.
PCtje draait nu op 962 .. Fsb op 175, 1.75V...
je kan ook gewoon je hele kast in een 1 of andere ijskoude vloeistof gooien, dan is alles koel
Ik vind het aantal fans zo wel genoeg en zo'n grote Vriezer heb ik nie
Verwijderd
Zo hee dat is nog es lekker .. 175MHz FSB 
Ik ben een beetje aan het prutsen geweest met mijn PIII wannabe
en het is me gisternacht dan eindelijk gelukt om m'n Celeron Fc-PGA 600 stabiel te krijgen op 1008MHz (112FSB/2.00V) .. en dat is toch wel het maximum.
Ik ben een beetje aan het prutsen geweest met mijn PIII wannabe
Ik heb nog een lange weg te gaan voor de 1Ghz... en het mb moet de moeite doen en ik zal um helpen met koeling
.. maar ik zal en MOET het halen
Iemand nog TIPS voor een CUSL2tje A 1GHZ+
Verwijderd
floris als je extreem aan het overclocken bent met FSB kun je niet je HD op UDMA/100 houden je zal dan terug moeten naar een lagere mode misschien dat UDMA/33 minder stress geeft of ander moet je nog lager:(
tis dus RAW speed tegen ALLROUND performance.
beetje jammer maar waar. heb je dat wel gedaan ? want dat kan je probleem verklaren.
PCI bus boven de 40mhz is sowieso niet zo lekker. Hopelijk kan je het nog fixen met een lagere mode en een format!
macconer ga lekker door maar hou de divider in de gaten!
tis dus RAW speed tegen ALLROUND performance.
beetje jammer maar waar. heb je dat wel gedaan ? want dat kan je probleem verklaren.
PCI bus boven de 40mhz is sowieso niet zo lekker. Hopelijk kan je het nog fixen met een lagere mode en een format!
macconer ga lekker door maar hou de divider in de gaten!
ThaVinny... .. m'c rent op 44 Mhz nu ..
en stabiel... en idd ik gaat Vrolijk door
ik tweak ut max uit het plankie, vanavond de controler chip voorzien vaneen laagie koelprut.. (geen artec die had ik nie meer;-( ) ... maarja.. we komen er wel.
Pagina: 1