Ik heb mijn bp6 nu toch eindelijk eens van een nieuw bios voorzien
Maar hierna kreeg ik de hd niet meer aan de praat
Wist ik veel dat je je harde schijf weer 1 geheel moet maken en niet gepartitioneerd mocht zijn?
Dus via 1 van mijn andere computers de harde schijf maar geformateerd (geheel)
Nu heb ik hem er opnieuw in gestopt en de harde schijf aan de uta66 aansluiting gehangen.
Alleen nu is mijn probleem dat zodra hij klaar is met "verifying DMI Pool Data" dan zegt hij dat er een ongeldige systeemdiskette in zit en dat ik die moet verwijderen, bla, bla
Jullie kennen dat wel.
iedereen heeft wel eens eens een floppy in de computer laten zitten als hij bezig is op te starten
Alleen bij mij maakt het niets uit of ik de floppy er nou uit haal of er een andere in stop, hij blijft het "zeggen"
Ook mijn toetsenbord reageert niet meer alsof hij vast zit
Wat doe ik nou mis?
mischien iets verkeerd in het bios ingesteld alleen ik weet niet wat
Het opstarten gaat goed
in het scherm van de uta66 controller geeft hij mijn harde schijf aan
maar daarna gaat het mis
Please help!
Maar hierna kreeg ik de hd niet meer aan de praat
Wist ik veel dat je je harde schijf weer 1 geheel moet maken en niet gepartitioneerd mocht zijn?
Dus via 1 van mijn andere computers de harde schijf maar geformateerd (geheel)
Nu heb ik hem er opnieuw in gestopt en de harde schijf aan de uta66 aansluiting gehangen.
Alleen nu is mijn probleem dat zodra hij klaar is met "verifying DMI Pool Data" dan zegt hij dat er een ongeldige systeemdiskette in zit en dat ik die moet verwijderen, bla, bla
Jullie kennen dat wel.
iedereen heeft wel eens eens een floppy in de computer laten zitten als hij bezig is op te starten
Alleen bij mij maakt het niets uit of ik de floppy er nou uit haal of er een andere in stop, hij blijft het "zeggen"
Ook mijn toetsenbord reageert niet meer alsof hij vast zit
Wat doe ik nou mis?
mischien iets verkeerd in het bios ingesteld alleen ik weet niet wat
Het opstarten gaat goed
in het scherm van de uta66 controller geeft hij mijn harde schijf aan
maar daarna gaat het mis
Please help!
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.