Toon posts:

[pl/sql] script in sql-plus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een scriptje maken in pl/sql en dat scriptje zitten een aantel while loopt, maar ik wel de gebruiker graag laten zien wat er gebeurt allemaal. Maar als ik dbms_output.putline gebruik dan zie ik alle uitvoer pas als het gehele script klaar is en daar heb ik niets aan.

Weet iemand misschien hoe dit beter kan ?

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:23

koli-man

Bartender!!!!

je kunt in de loop "dbms_output.putline" zetten maar door de code heen steppen gaat niet bij sql-plus. (sql-plus3.3?)

[ Voor 19% gewijzigd door koli-man op 26-06-2003 12:30 ]

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Verwijderd

Topicstarter
nou ik bedoel niet steppen, maar gewoon dat de teksten worden weergegeven tijdens he draaien van het script, anders zit de gebruiker enkele minuten niets gebeuren en hangt het sql venster en na een paar minuten poept hij pas alle output eruit.

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-06 12:23

koli-man

Bartender!!!!

Tja dan zul je in de loop wat moeten laten schrijven.

offtopic:
btw enkele minuten??!! wat voor monsterscript moet dat wel niet zijn dan

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Wat je wil kan idd niet met dbms_output. Misschien kan je een logging tabel maken die je vanuit je script periodiek bijwerkt en dan de gebruiker in die tabel laten kijken ?