Toon posts:

[Toshiba Tecra 8000] bios update mislukt?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
elke keer als ik de laptop, Toshiba Tecra 8000, start krijg ik de melding dat ik de diskette met de bios update moet plaatsen in de diskette drive. Ik heb een update bij Toshiba opgehaald en deze geinstalleerd, werkte daarna prima. Een dag later bij het opstarten kreeg ik opnieuw dezelfde melding, nog een keer geupdate, weer prima en wederom na een tijd niet gebruikt wederom dezelfde melding.
Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Heeft het ding dat altijd al gedaan? Stuur hem dan terug naar de winkel. Komt het omdat je een BIOS update hebt gedaan waarna hij dit ging doen? Zet dan de originele BIOS terug. Ik hoop dat je die eerst opgeslagen hebt, anders heb je nu dus een groot probleem.

MechWarrior || Monsters Game

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> Processors, Mobo's & Geheugen + topictitel wat duidelijker gemaakt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
nee, heeft ie niet altijd gedaan. hij is niet van mezelf, diegene waar ie van is weet niet zo goed wat ie gedaan heeft. mogelijk bij het installeren van de printer. nee, in eerste instantie was de bios nog niet geupdate, maar omdat ie daar om vroeg heb ik dat gedaan en het leek opgelost te zijn.