Win XP - geen gegevens onder Software

Pagina: 1
Acties:

• Misjiel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-01 15:32
Hoi,

ik zit met een beetje een naar probleem. Als ik in configuratiescherm (WinXP) het onderdeel software aanklik, krijg ik geen geinstalleerde programma's te zien. Verder ziet alles eruit zoals het eruit moet zien. Het hele blad bij - Programma's wijzigen of verwijderen (ALT-U)- staat leeg, de anderen geven wel tekst weer.
Ik ben zelf beheerder van de computer, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Iemand een idee?

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 20:18

Originele startpagina - Stadindex.nl

Verwijderd

How to Manually Restore the Windows 98|ME Registry

The information in this article applies to:
Microsoft Windows 98
Microsoft Windows Millennium Edition

SUMMARY
This article describes how to restore a backup copy of the Windows 98 or Windows Millennium Edition (Me) registry.
nuff said

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 11:54 ]

Verwijderd

kijk eens of ze wel in je INF bestand staan...misschien staan ze allemaal op HIDE? :S lijkt me erg onwaarschijnlijk maar... je kunt even kijken

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Zitten er in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall wel sleutels en mappen? Want daar haalt software zijn informatie vandaan! Bijv bij kazaalite staat er in sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\kazaalite202_is1\UninstallString het waarde "C:\Program Files\Kazaa Lite\unins000.exe" en nu zal je het wel gesnapt hebben dat hij C:\Program Files\Kazaa Lite\unins000.exe moet uitvoeren om kazaalite te verwijderen! Er staan ook andere informatie bij maar dit is het belangrijkste!

• Misjiel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-01 15:32
Ja, die sleutels en mappen zitten er allemaal in. Ik heb nu een programmaatje kunnen de-installeren door het uninstall bestand op te zoeken en dat af te draaien. Dit is niet ideaal natuurlijk, maar het kan wel.
Pagina: 1